انتخابات مظهر اتحاد و یکپارچگی ملت است

خبرگزاری بسیج: نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری، با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی و برنامه محور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۱۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ «هدایت اله جمالی پور» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست در سخنانی بر نقش خانواده و اجتماع به عنوان بستر مهم فرهنگ سازی گفتمان اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: ارکان اقتصاد مقاومتی بر پایه خانواده و اجتماع، دولت و تولید استوار است و هر بخش باید وظیفه خود را به خوبی ایفا کند.

وی پرهیز از فرهنگ مصرف گرایی، ارتقای فرهنگ خرید کالای تولید داخل، تقویت اقتصاد ملی و تولید کالای با کیفیت و قابل رقابت را از جمله مباحث کلیدی در این عرصه بر شمرد و خاطر نشان کرد: توجه به عناصر مورد اشاره، اقتصاد کشور را متحول خواهد کرد و این اقتصاد محکم در مقابل تحریم ها و چالش ها دچار تزلزل نخواهد شد.

وی به ظرفیت های فوق العاده کشور در حوزه های مواد معدنی، کشاورزی، موقعیت ژئوپولوتیک و نیروی انسانی باهوش کشور اشاره کرد و افزود: کشور ایران دارای ظرفیت های اقتصادی خوبی است که با اجرای درست برنامه های اقتصاد مقاومتی منطبق بر منویات رهبر معظم انقلاب، می توان بسیاری از مشکلات کشور در حوزه اقتصادی را برطرف کرد.

نائب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری در بخش دیگری از سخنان خود به دستیابی ایران به مقام اول تولید علم در منطقه اشاره کرد و افزود: این اتفاق مبارک در سایه انسجام ملی، وحدت و امنیت پایدار اتفاق افتاده است و امروز باید مراقب بود تا این دستاورد بزرگ که مرهون خون بسیاری از شهیدان انقلاب، هدایت مقام معظم رهبری و تلاش نخبگان بوده، محفوظ بماند.

وی انتخابات را مظهر اتحاد و یکپارچگی ملت ایران دانست و افزود: حضور پر شور مردم در انتخابات، امید دشمان انقلاب را به یأس تبدیل خواهد کرد و ترفند دشمنان مبنی بر فاصله انداختن میان مردم و مسئولان را نقش بر آب خواهد کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار