حجت الاسلام سیامنصوری :

تفکرات خود را در حوزه های مختلف با اهل بیت بسنجیم

حجت الاسلام سیامنصوری عصر دوشنبه در جمع اعضای هیات عشاق الحسین(ع) گفت: تفکرات خود را در حوزه های مختلف با اهل بیت بسنجیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۴۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان؛ حجت الاسلام سیامنصوری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان این که ادیان مختلفی در سراسر دنیا وجود دارد ولی همه ادیان قابل قبول نیستند اظهار داشت: ادیان مختلف به گرایشات مختلف مذهبی تقسیم می شوند چون تفکرات متفاوتی دارند و مهم این است که با تفکرات آن دین بیشتر آشنا شویم تا شناخت کامل تری نسبت به آن پیدا کنیم.

وی با اشاره به این که باید در انتخابات، انقلابی عمل کنیم و حضور ما در عرصه انتخابات همراه با بصیرت و بینش باشد یادآور شد: شناخت تفکر در عرصه انتخابات بسیار مهم است زیرا با شناخت تفکرات افراد می توانیم تصمیم عقلانی بگیریم و از احساساتی تصمیم گرفتن جلوگیری کنیم.

ایشان در پایان سخنان خود به تفکرات امام حسین(ع) پرداخت و بیان داشت: با نگرش در تفکرات امام حسین(ع) متوجه می شویم که خداوند در نظر این امام معصوم بزرگ بود و سایر چیزها کوچک جلوه می کرد زیرا اگر خداوند متعال ،بزرگ جلوه کند مشکلات را بهترمی توان حل کرد و هواهای نفسانی در نوع انتخاب ما نمی تواند هیچ خللی وارد کند.

در پایان این مراسم امید عباسی مداح اهل بیت به مولود خوانی پرداخت و عاشقان امام حسین(ع) با وی هم نوا شدند.

ارسال نظرات