سومین سالگرد شهدای گمنام شهر وحدتیه

مراسم سومین سالگرد شهدای گمنام شهر وحدتیه، با سخنرانی سردار اهوازیان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و مداحی حاج علیرضا پولاد، در جوار شهدای گمنام وحدتیه با حضور، خانواده های معظم شهداء،شهرداری، شورای اسلامی شهر وحدتیه، مسئولین وجمع کثیری از مردم ولایت مدار و شهید پرور، برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۳۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان؛ در ابتدای این مراسم سروان کهن مو فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی(ره)ضمن تقدیر و تشکر از متولیان این مراسم ،محفل شهداء را تجدید میثاق با اهداف و آرمان های انقلاب دانست و اظهار داشت: اهداف و آرمان های شهدا چیزی جز گفتمان انقلاب اسلامی نیست و این نگرش را مقام معظم رهبری در قالب مبارزه با خوی اشرافی گری،جامعه پیشرفته و عادلانه و اقتصاد مقاومتی معرفی کرده است.

سید حسن شجاع شاعر پرآوازه استان بوشهر هم در آستانه میلاد امام عصر(عج)قطعه شعری را در وصف امام زمان(عج) و شهداء سرودند.

در ادامه، سردار اهوازیان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، تقارن ضریح خیمه گاه حضرت قاسم و ضریح شهدای گمنام وحدتیه در این مراسم را به فال نیک گرفت و جان باختن کارگران معدن را تسلیت گفت و بیان داشت: زمانی جنگ صورت می گیرد و بهترین جوان های ما به جنگ می آیند و به شهادت می رسند زمانی هم حوادث غیر مترقبه مانند انفجار معدن زغال سنگ صورت می گیرد که چندین نفر در این حادثه از بین می روند پس باید به شرف و عزت این عزیزان سلام و درود بفرستیم.

وی با گلایه از برخی مسئولین که با گستاخی به شهدای مدافعان حرم توهین می کنند افزود: تا بحال در مراسم کدام شهید شرکت کرده اید؟آیا تاکنون وقت خود را برای دفاع از شهدا گذاشته اید؟ کجا در تشییع جنازه شرکت کرده اید؟ آیا نمی دانید که اگر شیر غرش نکند صدای زوزه گرگ ها بلند می شود در حالی که همین مدافعان حرم بودند که امنیت را برای ما هدیه آوردند ؛ امروزه برخی هم حمله به مدافعان حرم را کنار گذاشتند ولی به سردار سلیمانی توهین می کنند.

وی ادامه داد: شهدا ولی نعمت ما هستند چرا نمک به زخم خانواده های شهدا می پاشید؟ حتی اگر فرض بگیریم جمهوری اسلامی و ولایت بد است حداقل به خاطر امنیت ملی از کشور خودتان دفاع کنید وبدانید اگر کسی قصد داشته باشد قایق نظام را سوراخ کند او را به داخل آب پرتاب خواهیم کرد.

سردار اهوازیان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در طول تاریخ ابوموسی اشعری ها،طلحه ها و زبیرها آمدند که کوچک ترین بصیرتی نداشتند و در مسیر باطل قدم گذاشتند؛ کشور ما هم در حال حاضر از این طلحه ها و زبیرها پر است پس باید بصیرت خود را افزایش دهیم زیرا بصیرت افزایی امروزه جهاد اکبر است.

تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات