کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان لردگان:

29اردیبهشت حماسه ای دیگر رقم خواهد خورد

محمدحسین صوفی زاده در جمع بسییجیان شهرستان لردگان گفت: اولین اقدام برای خلق این حماسه حضور حداكثری در پای صندوق های رای می باشد.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۸۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گردهمایی بصیرتی بسیجیان شهرستان لردگان در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف  با سخنرانی کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی و هادی کشوری بسیج، در ناحیه مقاومت شهرستان لردگان برگزار شد.
محمدحسین صوفی زاده در این مراسم، گفت: در طول نهضت انقلاب اسلامی از 15 خرداد 1342 برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و نظام ولایی خون های زیادی به زمین ریخته شد و افراد زیادی به شهادت رسیده اند و در زمان فعلی نیز حفظ انقلاب نیاز به بصیرت و روشنگری دارد.
صوفی زاده، افزود: ما در روز 29 اردیبهشت ماه انشا الله شاهد یك حماسه دیگر خواهیم بود، اولین اقدام برای خلق این حماسه حضور حداكثری در پای صندوق های رای می باشد، تلاش همه ما می بایست به این معطوف شود كه حداكثر مردم در پای صندوق رای حضور پیدا كنند.
وی، با اشاره به حضور سلایق مختلف در بین نامزدهای انتخابات و رقابت آنها با یکدیگر، گفت: در روز 29 اردیبهشت ماه باید به دنیا نشان دهیم كه گفتمان پیروز در این انقلاب گفتمان امام و رهبری است.
این کارشناس مسایل سیاسی با مذمت نگرشی که تلاش می کند" ما نمی توانیم"، را  القاء نماید، اظهار کرد: به همت حضور مردم در صحنه از گردنه های بسیار سختی در تاریخ انقلاب علی رغم تهدیدات و تحریم های دشمنان عبور و با تلاش جوانان دانشمند، بسیاری از قله های افتخار را طی کرده ایم .
وی، تکیه به ظرفیت های درونی و تحقق اقتصاد مقاومتی را راهکار حل مشکلات تولید و اشتغال جامعه برشمرد و بار دیگر آحاد مردم را به حضور پرشور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.

ارسال نظرات