نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان بر تولیدات پوشاک نظارت کنند

کیایی نژاد گفت: حتی بعضی از این لباس فروشیها و بوتیک ها اصرار دارند از این لباس های مورد پسند جوانان بیاورند. از مسئولین انتظار داریم نظارت کنند. برخی اوقات لباس مناسب پیدا نمی شود.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۳۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
مسئولان بر تولیدات پوشاک نظارت کنند
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از ترویج مدگرایی غربی در جامعه گفت: اگر ما واقعا از الگوهای اصیل خود استفاده می کردیم کار به اینجا نمی رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه اغلب جوانان از بیگانه تقلید می کنند افزود: حتی بعضی از این لباس فروشیها و بوتیک ها اصرار دارند از این لباس های مورد پسند جوانان بیاورند. از مسئولین انتظار داریم نظارت کنند. برخی اوقات لباس مناسب پیدا نمی شود.

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه این وضعیت باید سامان دهی شود گفت: باید لباس هایی که مورد پسند اسلام و ایران است رواج بیشتری یابد تا مردم دچار مشکل نشوند. مانتو مناسب برای دختران محجبه نیست تولید باید درست شده و با متخلفان برخورد شود.

کیایی نژاد تصریح کرد: اگر به یک سری از افراد متدین که علاقه مند به این مسائل هستند میدان داده شود در تولید لباس هایی که با موازین شرعی منافات ندارد موفق می شویم و لباس مناسب به وفور برای علاقه مندان در دسترس قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اکنون لباس های وزین و سنگین کم است اظهار داشت: لباس های مناسب باید به وفور در شهرها باشد و مسئولان باید بیشتر دقت کنند و به کسانی که تولید خوب دارند کمک کنند. بر روی این قضیه باید فکر شود برخی مسئولان دولتی می توانند در این زمینه خوب کار کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار