یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

نقش موثر معلمان در رفع شبهات دینی و اعتقادی

مسئول بسیج اساتید قزوین گفت: اگر معلمان به وظیفه و رسالت اصلی خود با نگاه دینی عمل کنند بسیاری از مشکلات کاهش می یابد و همچنین شاهد کاهش شبهات دینی و اعتقادی خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۶۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

نقش موثر معلمان در رفع شبهات دینی و اعتقادیمهدی نجاتی آتانی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته معلم در رابطه با رسالت و وظیفه مهم معلمان در عصر حاضر بیان داشت: موثرترین قشر در هر جامعه ای به عنوان تربیت کننده فرزندان کشور معلمان و اساتید هستند.

وی با بیان این مطلب افزود: در کنار جایگاه و نقش مهمی که خانواده در تربیت فرزندان دارد معلمان نیز تاثیر بسیار مهمی دارند و می توانند به عنوان الگوی جامعه عمل کنند چراکه معمولاً انسانها از معلم و اساتید خود بیشتر الگو می گیرند تا سایر افراد جامعه.

مسئول بسیج اساتید زنجان بیان داشت: معلمان علاوه بر مباحث آموزشی باید به رفتار و عمل و اخلاق توجه کنند زیرا اخلاق و عمل در تربیت افراد تاثیر بیشتری می گذارد.

نجاتی با بیان اینکه آیندگان جامعه همین دانش آموزان و دانشجویان هستند خاطرنشان کرد: اگر معلمان به وظیفه و رسالت اصلی خود با نگاه دینی عمل کنند بسیاری از مشکلات کاهش می یابد و همچنین شاهد کاهش شبهات دینی و اعتقادی خواهیم بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار