خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

تقوای الهی و پایبندی به قانون اساسی از ویژگی‌های اصلح است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان داشتن تقوای الهی و پایبند بودن به قانون اساسی را از ویژگی‌های اصلح عنوان کرد و گفت: چنین فردی باید موضع خود را نسبت به فتنه 88 مشخص کرده باشد.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۹۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
سرهنگ سعید سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری زحمات بسیاری برای انقلاب اسلامی کشیدند، کتاب‌هایی که در مورد ایشان به چاپ رسیده نیز بیانگر این حقیقت است.

وی افزود: معلمان نقش مهمی در زندگی ما دارند و وقتی جوانان را خوب تربیت می‌کنند ثوابش را در دنیا و آخرت خواهند دید.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خاطرنشان کرد: مبعث اولین بحث تاریخی اسلام و دومین آن بحث غدیر که استمرار اسلام بود، است.

وی ادامه داد: سومین بحث نیز عاشورا که احیای اسلام بود و چهارمین نیز مقطع انقلاب اسلامی ما بود که زمینه ظهور است و پنجمین مقطع تاریخی ظهور حضرت حجت(عج) است که اکمال نامیده می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: ما باید برای این مرحله پنجم آمادگی داشته باشیم، این آمادگی شامل آمادگی فردی، سیستمی، منطقه ای و آمادگی بین‌المللی است.

وی ابراز داشت: برخی در کشور می‌گویند ما باید با آمریکا رابطه داشته باشیم که آنها در بحث واژه می‌خواهند انقلاب‌زدایی کنند بنابراین می‌گویند انقلابی بودن زمان دارد که در پاسخ آنان باید گفت آیا قوانین در زمان حضرت رسول(ص) فقط در زمان خودش بود و در زمان حضرت علی (ع) نبود؟

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: وظیفه ما در انتخاب روشن کردن معیارها برای دیگران است.

وی تصریح کرد: معتمدین جامعه نیز در هر جایی که هستند باید مردم را باخبر سازند تا فرد اصلح را انتخاب کنند.

سعیدی داشتن تقوای الهی و پایبند بودن به قانون اساسی را از ویژگی‌های اصلح عنوان کرد و ابراز داشت: چنین فردی باید موضع خود را نسبت به فتنه 88 مشخص کرده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات