اعتماد مردم به نظام، بزرگترین سرمایه است

بوشهر-امام جمعه موقت دیّر گفت: سرمایه هر انقلاب و حکومتی سرمایه اعتماد مردم است و حضور آگاهانه آنان در صحنه های دفاع از نظام، رهبری و مسوولین است.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۳۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه های نمازجمعه این هفته دیّر اظهار داشت: آرامش و توسعه مادی و تأمین رزق و روزی جامعه در گرو امنیت پایدار است و نباید به این مسئله با دید سیاسی نگاه شود و به گونه ای اظهار نظر کنیم که در جهت تقویت برنامه های دشمن باشد.

وی افزود: همه اقشار و سلایق مختلف باید در انتخابات حضور داشته باشند اما این اختلاف در دیدگاه ها نباید منجر به دودستگی و دشمنی با یکدیگر شود.

بحرانی عنوان کرد: بزرگترین سرمایه هر انقلاب و حکومتی سرمایه اعتماد مردم است و وجه تمایز نظام دینی ما با سایر حکومت ها در حضور آگاهانه مردم در صحنه های دفاع از نظام، رهبری و مسوولین است.

خطیب جمعه دیّر افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری کسانی را که انقلابی هستند و نگاهشان به بیرون از مرزها نیست و بدنبال خدمت به فقرا و مبارزه با فساد هستند برگزینند.

وی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی بیان داشت: شکوفا سازی استعداد ها و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و کمک به دولت در آبادانی کشور از اهداف تشکیل این نهاد بوده که تاکنون توفیقات زیادی نیز داشته است.

حجت الاسلام بحرانی با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روزجوان گفت: جوانان باید روحیه انقلابی گری را در خود حفظ و آن را تقویت کنند.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر همواره در حوادثی که اتفاق می افتد در کنار مردم هستند که نمونه آن را در سیل های اخیر و حادثه طغیان دریا در دیّر مشاهده کردیم.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به شایعه بکارگیری نیروی غیر بومی برای ریاست بیمارستان دیّر تأکید کرد: با پیگیری ها و صحبت هایی که با ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شد ایشان موافقت خود را با معرفی نیروی بومی شهرستان برای ریاست بیمارستان که جز مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان باشد اعلام کردند.

وی خواستار تسریع در کمک به خسارت دیدگان حادثه طغیان دریا در دیّر شد و افزود: گویا مبلغ واریزی با گزارشات ارسالی تطبیق نداشته که امیدواریم هرچه زودتر مسوولین استان به وعده های داده شده عمل کنند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات