امام جمعه رضوانشهر:

روحیه انقلابی دین و جامعه را عزت می بخشد

امام جمعه رضوانشهر گفت: روحیه انقلابی و جهادی باعث عزت و سربلندی برای دین و جامعه است و باعث می شود جامعه به خودکفایی در همه عرصه ها برسد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۳۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رضوانشهر، حجه الاسلام و المسلمین حبیبی امام جمعه رضوانشهر در جمع پایوران، مربیان عقیدتی،هادیان سیاسی و بسیجیان ضمن  گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار نمود: عقیدتی سیاسی ، سپاه و بسیج را از هرگونه انحرافات فکری،سیاسی، فرهنگی و ... مصون داشته است.

حجه الاسلام حبیبی با بیان اینکه سیاست از دیانت جدایی ناپذیر است افزود: ما در حال حاضر در داخل کشور میبینم که بعضیها سیاست منهای عقیده و دیانت دارند و اظهارنظرهای نابخردانه می کنند که نمونه آنرا دیدید که اخیرا به امام رضا (ع) و مدافعان حرم توهین و جسارت نمودند.

وی انقلابی بودن و دینی بودن را دو مقوله جدایی ناپذیر در شخصیت مومن دانست و اظهار نمود: نباید فقط صبغه انقلابی و یا صبغه دینی در فرد پررنگ باشد .

وی ادامه داد: اگر فردی متدین منهای روحیه انقلابی باشد نمی تواند خدمتگزار دین و مردم باشد و اگر روحیه انقلابی نباشد عزت و سربلندی برای دین و جامعه بوجود نمی آید.

امام جمعه رضوانشهر نمونه روحیه انقلابی و دینی را خودکفایی در تولید بنزین دانست و اظهار نمود: جهادگران در قرارگاه خاتم الانبیا سپاه با این کار توانستند اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی کلمه پیاده کنند.

وی تولید و اشتغال را دو مقوله مهم جامعه امروز برشمرد و گفت: اگر تولید نباشد اشتغال بوجود نمی آید و عدم اشتغال مساوی با بیکاری است که می تواند باعث بوجود آمدن مشکلاتی در جامعه گردد و در انتخابات پیش رو باید فردی انتخاب گردد که بتواند شعار انقلابی اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه سازد.

ارسال نظرات