مسئول عقیدتی سپاه دشتی:

هفته عقیدتی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری

مسئول عقیدتی سپاه دشتی گفت: هفته عقیدتی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری است و راه و کلام مربیان و سازمان عقیدتی در نیروهای مسلح باید برگرفته از کتب و مقالات علمی شهید مطهری بیدارگر و روشنگر راه جامعه باشد
کد خبر: ۸۸۵۵۳۱۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛مصیب رزمی
در مراسم بزرگداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت:
این علمای ربانی به قلم و صاحب قلم قداست می دهند که مورد قسم خالق یکتا قرار گرفته است وگرنه باید گفت شکسته و بریده باد دست قلم مدعیان دروغین و عالم‌نماهایی که تفکرات انحرافی و عقاید باطل را با روش‌های مختلف برای گمراهی مسلمانان به کار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: روشنگر عصر ما شهید مطهری چه نیکو قلم زد گاهی داستان راستان نوشت تا خون اصالت را در رگ های حیات کودکان به جریان اندازد.

رزمی افزود: گاه حقوق زن را بیان می‌کرد تا بیرق عزت و شرف و استقلال و پاکدامنی و عفت با کمال افتخار در دست جمعیت نسوان باقی بماند و سبک صحیح زندگی و عقاید حقه تشیع را به صورت کامل تبیین کرد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، نماهنگی از زندگی شهید مطهری برای مدعوین پخش شد.

رزمی تصریح کرد: شهید مطهری یک شخصیت مبارز در راه عقیده بود و این شخصیت بزرگ با تأسی از سیره و اخلاق پیامبر(ص) برای اثبات عقیده به مبارزه می‌پرداخت.

رزمی با تاکید بر اینکه شهید مطهری الگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است، گفت: فلسفه وجودی‌ سپاه پاسداران حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه دستاوردهای عقیدتی و سیاسی است.

ارسال نظرات