استاد دانشگاههای استان گیلان؛

شهيد مطهري مغز متفکر و يکي از معماران نظام جمهوري اسلامي ايران بود/حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت و پشتوانه امنیت ملی کشور می شود

بوشهر- استاد دانشگاههای استان گیلان با اشاره به اینکه بزرگترین هنر یک جامعه داشتن نیروی توانمند و ماهر است گفت: شهيد مطهري یکی از توانمند و مغز متفکر و يکي از معماران نظام جمهوري اسلامي ايران بود.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۳۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

بوشهر؛ دکتر روح الله منعم عصر دیروز در مراسم نکوداشت استاد شهید مطهری که در نمازخانه ناحیه جم برگزاری شد گفت: تمام جوامع بشری از ابتدای خلقت انسان تا پایان تاریخ، به دنبال نیروها و افرادی هستند که بتوانند عقاید، اندیشه ها و منش و مرام فکری خودشان را عملیاتی کنند و شهید مطهری یکی از آن نیروهای ماهر بود.

دکتر منعم خاطر نشان کرد: ما امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت 38 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی به اندازه ای توانسته ایم کادرسازی و نظام سازی که مد نظر امام راحل(ره) و امرروز نیز مقام معظم رهبری بوده را پیاده کنیم که در این راه افراد بسیار زیادی زحمت های فراوان کشیدند که جمله آنها شهید مطهری بود.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات پیشرو می‌تواند پیام خوبی برای جهانیان داشته باشد، افزود: رأی به یک کاندیدا در این مقطع تاریخی می‌تواند موانع را بردارد و یا موانع را بیشتر کند پس در این برهه زمانی که وضع اقتصادی زیاد رو به راه نیست باید با تدبیر و خرد رئیس جمهور اصلح را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت و پشتوانه امنیت ملی کشور می شود، عنوان کرد: یکی حضور حداکثری و دیگری انتخاب اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است.


انتهای خبر/


ارسال نظرات