مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه:

هفته عقیدتی، هفته احیا و گسترش تفکر دینی و انقلابی است

بوشهر_حجت الاسلام روح الله میرشکاری گفت: هفته عقیدتی - سیاسی، هفتۀ احیا و گسترش تفکر دینی، انقلابی، اعتقادی و فرهنگ اسلامی در جامعه است، رسالت مهمی در راستای تعلیم و تربیت بر دوش کارکنان عقیدتی - سیاسی سپاه قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۴۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی در سپاه پاسدارن و فرارسیدن سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری با حضور مسئول تامینشهرستان عسلویه و اعضاء آن و حجت الاسلام روح الله میرشکاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه و مسئولان این سپاه برگزار گردید.

حجت الاسلام میرشکاری در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال " از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، گفت: در راستای تحقق شعار سال، مفهموم شناسی، تبیین اهمیت و تشریح آثار پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، برنامه های بزرگداشت هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه نیز با محوریت آثار و اندیشه های شهید علامه مطهری در حوزه های مختلف فکری و اعتقادی بخصوص اقتصاد اسلامی برگزار می شوند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه با گرامیداشت مقام معلم و فرارسیدن سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری، گفت: موضوعاتی نظیر توجه به مسئله آموزش و تحکیم آموزه های اعتقادی در بسیجیان موارد مهمی هستند که باید مورد توجه مجموعه عقیدتی - سیاسی سپاه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه هفته عقیدتی - سیاسی، هفتۀ احیا و گسترش تفکر دینی، انقلابی، اعتقادی و فرهنگ اسلامی در جامعه است، گفت: رسالت مهمی در راستای تعلیم و تربیت که همان رسالت انبیا و اولیا الهی است بر دوش کارکنان عقیدتی - سیاسی سپاه قرار دارد، موفقیت در انجام این مسئولیت در گرو تقویت معنویت و ارتباط با خداست، یکی از رموز موفقیت شهید علامه مطهری هم همین ارتباط الهی بوده است.


وی افزود: برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقات کتابخوانی، مقاله نویسی و وب نویسی با محوریت آثار شهید مطهری، برگزرای نمایشگاه های کتاب با محوریت آثار شهید مطهری، اجرای طرح پاسدار مطهر و برگزاری نشست های یاد مطهری در سراسر شهرستان از برنامه های شاخص هفته عقیدتی سیاسی سپاه خواهند بود.

حجت الاسلام میرشکاری با بیان اینکه اندیشه های شهید علامه مطهری مختص به یک زمان یا دوره تاریخی خاص نیست، گفت: یکی از ویژگی های بارز شهید علامه مطهری این است که اندیشه های این شهید بزرگوار هم برای عصری که زندگی می نمود و هم برای آیندگان قابل فهم، استفاده و راهگشاست، شهید مطهری فردی اندیشه ساز بود که همواره جلوتر از زمان خویش حرکت می نمود، معرفی آثار این شهید بزرگوار به بسیجیان و همچنین مطالعه این آثار تاثیرات بسیار خوبی در تحکیم آموزه های اعتقادی جامعه خواهد داشت.

در پایان این مراسم از مدیران، کارکنان، و اساتید برتر عقیدتی - سیاسی سپاه عسلویه تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات