پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی از اولویت مجلس در برنامه ششم توسعه

نماینده مردم لردگان در مجلس شورا ی اسلامی گفت: رفع موانع و مشکلات سازمان تامین اجتماعی از جمله بدهی بالای دولت به سازمان از اولویت مجلس بوده است که در همین راستا تمهیدات خوبی در راستای بهبود شرایط سازمان در لایحه برنامه ششم توسعه فراهم گردیده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۹۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر درمان تامین اجتماعی در دیدار با نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه خدمات درمانی اظهار کرد: این مدیریت  با ارائه خدمات درمانی  در مراکز درمانی ملکی در استان از جمله بیمارستان  امام علی (علیه السلام)، پلى کلینیک تخصصى شهرکرد پلى کلینیک تخصصى بروجن،  درمانگاه های تخصصی شهرکرد و لردگان و درمانگاه فارسان ارائه گر خدمات درمانی به صورت مستقیم  به بیمه شدگان هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (علیه السلام) با ١٤٩ تخت فعال و با درصد اشغال تخت  ٧٥ درصد در بخشهای تخصصی و عمومی در رشته های داخلى، کودکان،  نوزادان ،جراحى عمومى، جراحى زنان وزایمان، ارتوپدى، ارولوژى، چشم گوش وحلق وبینى و سی سی یو و ای سی یو به طور رایگان به بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعى، خدمات درمانى ارائه مى دهد.

دکتر محمد خالدی نماینده مردم لردگان در مجلس شورا ی اسلامی نیزبا تبریک هفته کار و کارگر گفت: آینده صندوقهای بازنشستگی از جمله سازمان تامین اجتماعی برای نمایندگان مجلس بسیار مهم و حیاتی است از این رو نمایندگان درصدد هستند که روند طبیعی در منابع و مصارف این صندوقها مد نظر قرار گیرد .

وی اضافه کرد: رفع موانع و مشکلات سازمان تامین اجتماعی از جمله بدهی بالای دولت به سازمان از اولویت مجلس بوده است که در همین راستا تمهیدات خوبی در راستای بهبود شرایط سازمان در لایحه برنامه ششم توسعه فراهم گردیده است.

ارسال نظرات