به مناسبت میلاد امام حسین و روز پاسدار مراسم جشنی با حضور مسئولین ادارات و بسیجیان در شهرستان سیروان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۸۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "احمد اورنگ "فرمانده سپاه ناحیه سیروان در این مراسم با تبریک سالروز ولادت امام حسین و روز پاسدار گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی جز وظایف ذاتی سپاه پاسداران است و ما باید امام حسین(ع) را به عنوان الگوی ایثار و شجاعت قرار بدهیم و از انقلاب اسلامی ایران به خوبی پاسداری کنیم.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی در پی آن است که اندیشه ها و تفکرات بسیج را مورد خدشه قرار دهد و بی اعتمادی را در بین مردم نسبت به نظام ایجاد نماید.

احمد اورنگ خاطر نشان کرد: رهنمودهای امام راحل(ره) در دوران انقلاب و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی باعث شده است تا کشورها، ایران را بعنوان یک قدرت منطقه ای بپذیرند و در جهت آسیب زدن به این انقلاب از هیچ راهی دریغ نخواهند کرد و البته هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی ایران، باعث شده است تا توطئه ها و نقشه های دشمنان بدون اثر باقی بماند.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان با اشاره به رشادت های پاسداران و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: سپاه پاسداران در بخش های سازندگی، محرومیت زدایی، علم و فناوری وارد شده که به توفیق الهی پیشرفت هایی چشم گیری داشته و هر جایی که احساس نیاز کند با نگرش انقلابی برای دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد خواهد شد.

در پایان از جمعی از فعالان و مدیران تقدیر بعمل آمد.


 

ارسال نظرات