فرمانده سپاه رودبار:

کسی را انتخاب کنیم که مسیر انقلاب را به خوبی طی کند

فرمانده سپاه رودبار با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، اظهار کرد: کسی را انتخاب کنیم که مسیر اسلام و انقلاب را به خوبی طی کند.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۶۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، یادواره شهدای کارگری سیمان خزر به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور فرمانده سپاه شهرستان رودبار، مدیران و کارکنان شرکت در کارخانه سیمان خزر لوشان برگزار شد.

سرهنگ جاوید فلاح، فرمانده سپاه رودبار با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، اظهار کرد: کسی را انتخاب کنیم که مسیر اسلام و انقلاب را به خوبی طی کند.

وی با بیان اینکه محفل یادواره شهدا تلنگری است که شهدا برای چه رفتند و برای چه ماندگاری آنها ادامه دارد، افزود: باید راه شهیدان را همیشه گرامی بداریم که اگر شهدا نبودند ما هم نبودیم.

سرهنگ فلاح با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ۱۴خرداد سال گذشته اشاره کرد و گفت: مردم را تحقیر نکنیم مردم نباشند انقلاب نیست ما نیستیم.

وی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) ادامه داد: نگاه به تولید داخلی از آنجایی حائز اهمیت است که رهبر معظم انقلاب هم از کاندیداها خواستند به مردم قول بدهند که ما نگاهشان به داخل از کشور باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از 17 نفر از کارکنان بسیجی شرکت سیما خزر تجلیل شد.

ارسال نظرات