حجت الاسلام سالک در گفت‎وگو با «بسیج»:

اصلح کسی است که به ظرفیت‎های درون کشور توجه کند و نگاهش به بیرون از مرزها نباشد

نماینده مردم اصفهان گفت: فردی برای تصدی قوه مجریه کشور اصلح است که برای بازکردن گره‎های کشور در مسائل اقتصادی نگاهش به بیرون از مرزها نباشد و به ظرفیت‎های درون کشور توجه ویژه‎ای کند.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۹۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو معیارهای گزینه اصلح برای عهده‎دار شدن مقام اجرایی کشور عنوان کرد: بر اساس شرایطی که شورای نگهبان برای انتخاب نامزدهای ریاست جمهوری درنظر گرفته است، یک رئیس جمهور باید مدیر و مدبر و باتقوا باشد، کسی که باتقوا باشد با صداقت با مردم رفتار و با اخلاص خدمت می‎کند، توقعی هم برای اجر و مزد ندارد.


نماینده مردم اصفهان در ادامه این مطلب بیان کرد: فرد اصلح برای تصدی این مقام باید جهان شناس و دشمن شناس باشد و اسلام شناس به معنای واقعی کلمه باشد و عملکردش نیز در زندگی جز خدا و خدمت چیز دیگری نداشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با ابراز امیدواری از اینکه انتخابات امسال یک انتخابات پرشوری خواهد بود تاکید کرد: با توجه به بحران‎هایی که بر سر راه این کشور است باید یک شخصیتی روی کار بیاید که دارای تفکر مردمی، دینی و تفکر برنامه‎ریزی برای حل این بحران‎ها باشد.

سالک در خاتمه با اشاره به تاکیدات اخیر امام خامنه‎ای مبنی براینکه نامزدهای ریاست جمهوری نباید نگاه به بیرون از کشور داشته باشند خاطرنشان کرد: بر این اساس فردی برای تصدی قوه مجریه کشور اصلح است که برای بازکردن گره‎های کشور در مسائل اقتصادی نگاهش به بیرون از مرزها نباشد و به ظرفیت‎های درون کشور توجه ویژه‎ای کند که اگر بستر رشد آن فراهم شود قدرتی را برای کشور می‎آفریند که می‎تواند در سطح جهان قد علم کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار