عضوکمیسیون فرهنگی مجلس ؛

روحانی به جای حل مشکلات، جوانان را با شکلات های فضای مجازی سرگرم کرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بالاخره در عرض این 4 سال رئیس جمهور باید یک کارنامه ارائه دهد، جالب اینجاست کسب و کاری در کشور به وجود نیامده است آن وقت آقای روحانی می گوید زمینه آن را فراهم کردیم و این بیشتر به یک شوخی شبیه است.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۹۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  محمد اسماعیل سعیدی واکنش به صحبت های آقای روحانی در مناظره روز گذشته در خصوص تکذیب وعده ایجاد 44 میلیونی اشتغال برای جوانان گفت:  آقای روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، کلیدی  را نشان داد و گفت ما در کشور مشکلات عدیده ای داریم که کلید حل این مشکلات دست من است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: آن زمان هم تورم و بیکاری و هم مشکلات اقتصادی را داشتیم و چون ارز گران شده بود یک شوک بزرگی به بازار وارد شد و در همان شرایط آقای روحانی گفت راه حل همه مشکلات دست من است و همین وعده ها را آن موقع دادند، اینکه موقع مناظره ها بگویند من چنین حرفی نزدم غیر قابل قبول است.

سعیدی تصریح کرد: بالاخره در عرض این 4 سال رئیس جمهور باید یک کارنامه ارائه دهد، جالب اینجاست کسب و کاری در کشور به وجود نیامده است آن وقت آقای روحانی می گوید زمینه آن را فراهم کردیم، و همین زمینه را باعث خوشحالی مردم معرفی می کند و این بیشتر به یک شوخی شبیه است.

حسن روحانی با انکار وعده ها به شعور جوانان و مردم ایران توهین می کند

وی خاطر نشان کرد: اینکه ما به جوانان بگوییم 4 پایه اصلی امید زندگی آن ها که تحصیل، اشتغال، ازدواج و مسکن است را در این 4 سال فقط در حد زمینه فراهم کردیم، توهین به شعور جوانان و مردم ماست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه عنوان کرد: آقای روحانی سرگرم کردن جوانان در فضای مجازی را دستاورد دولت خود معرفی می کند و اظهار می کند مردم از این مسئله خوشحال هستند و اگر ما نبودیم فضای مجازی الان آزاد نبود.

سعیدی مطرح کرد: این مسئله مانند این می ماند که یک شکلات به جوانان بدهیم و سر آن ها را گرم کنیم در حالی که با این اقدامات مشکلات جوانان حل نشده است.

توهین به امام رضا(ع) بازی با اعتقادات مردم و مساوی با رفتن به زباله دان تاریخ است

وی با انتقاد از توهین رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در ایلام به ساحت امام رضا(ع) اظهار کرد: رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در ایلام از توهین به مردم پا را فراتر گذاشته و به ساحت مقدس امام رضا( ع) توهین می کند لذا مدعی العموم باید با این قضیه برخورد کند هر چند آیات عظام از جمله مکارم شیرازی موضع گرفتند و گفتند باید با او برخورد شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تشریح کرد: این تفکر یک بار در دوره دولت اصلاحات توسط برخی ها می خواست شیوع پیدا کند و می خواستند یک هنجار شکنی انجام دهند که نتوانستند و همان موقع هم شکست خوردند و بار دوم در فتنه سال 88 بود که در روز عاشورا هنجار شکنی کردند که مردم با صلابت و عظمت به میدان آمدند و جواب ان ها را دادند.

سعیدی در پایان تاکید کرد: آن ها باید متوجه شوند که با اعتقادات مردم نباید بازی کنند چرا که بازی با اعتقادات مردم مساوی با رفتن به زباله دان تاریخ است.

انتهای پیام/


بوتیا نیوز
ارسال نظرات