مدیر آموزش و پرورش دیر:

معلم نقش برجسته ای در تربیت و سازندگی نسل جوان کشور دارد

بوشهر-مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: معلم نقش برجسته ای در تربیت و سازندگی نسل جوان کشور دارد.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۸۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،احمد عبدالله زاده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و تبریک روز معلم اظهار داشت: با شهادت استاد فرزانه مرتضی مطهری در تاریخ 12 اردیبهشت ، این روز به نام معلم و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلمان فرهیخته نامگذاری شد، و هر روز، روز معلم است و منزلت و مقام معلمان در همه جا و همیشه ارج نهاده شود.
وی افزود : معلم نقش برجسته و غیر قابل انکاری در تربیت و سازندگی نسل آینده و جوان کشور دارد.

مدیر آموزش و پرورش دیر با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش گفت: ساخت چندین مدرسه، تکمیل و احداث سه سالن اجتماعات و کنفرانس، افتتاح مرکز رفاهی فرهنگیان ،راه اندازی دارالقرآن و پژوهشسرای دانش آموزی، سه برابر شدن هوشمند سازی کلاسهای درس و دوبرابر شدن بودجه آموزش و پرورش از جمله خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان بوده است.
وی ادامه داد: در هفته معلم اردوگاه دانش آموزی دیر کنگ زنی و عملیات ساخت آن آغاز و از اول مهر ماه شاهد افتتاح مدرسه استثنایی توسط یکی از خیرین خواهیم بود .

احمد عبدالله زاده با اشاره به کمبود کلاسهای درس در شهرستان تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی در سال تحصیلی آینده ،آموزش و پرورش شهرستان با کمبود اساسی کلاس درس مواجه است  که از خیرین نیک اندیش جهت ساخت کلاس درس دعوت میکنیم  تا به کمک آموزش و پرورش آمده و در تعلیم و تربیت دانش آموزان این دیار همت گمارند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات