جلسه شورای امر به معروف و جهاد فرهنگی در شهرکرد

جلسه شورای امر به معروف و جهاد فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی با حضور اعضای مجمع علویون و فاطمیون استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۶۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای امر به معروف و جهاد فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی با موضوع راهکارهای تشویق جوانان به نماز با حضور اعضای مجمع علویون و فاطمیون استان برگزار گردید.

در این جلسه بر نقش وضعیت اعتقادی خانواده٬ عملکرد تربیتی والدین٬ تحصیلات والدین٬ شغل والدین٬ که از عوامل تاثیرگذار در بین دانش آموزان است در زمینه جذب نوجوانان به مسجد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین اعضای این مجمع راهکارهایی همچون؛ کادرسازی و نقش آفرینی دانش آموزان و اهمیت دادن به نظر آنها و دادن مسئولیت هایی از قبیل اذان گفتن٬ پخش ادعیه و ... ٬ فعال سازی ستاد اقامه نماز در مدارس و حضور روحانی جوان و فعال در مدارس ٬ وضعیت اعتقادی دوستان و اهمیت تاثیر آن در دانش آموز و معاشرت با دوستان و همسالان و عوامل موثر جذب دانش آموزان به مسجد را در این زمینه ارائه دادند.

در ادامه نیز مسئول راهبردی بسیج دانش آموزی استان گفت: راه های جذب جوانان باید دائمی باشد.

وی افزود جهت تحقق این امر مهم باید بصیرت لازم را در بین نوجوانان ایجاد نمود و نیاز سنجی برنامه ها باید توسط دانش آموزان بررسی شود.

ارسال نظرات