فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد

افتتاح اولین پایگاه مقاومت بسیج شهرک صنعتی «حاجی‌آباد»/پایگاه‌های مقاومت کارگری پل ارتباطی بین کارگران و مسئولان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک وجود پایگاه‌های مقاومت کارگری را پل ارتباطی بین کارگران و مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات کارگری از واحدهای تولیدی به پایگاه مقاومت و پس از آن به سازمان بسیج منعکس می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۱۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با تاکید بر این موضوع که بسیج یک اداره و یک تشکیلات ادارای نیست، گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگ است که وظیفه اصلی این نهاد نیز حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ریشه بسیج مردمی است و چون از جنس مردم است دشمنان نتوانسته‌اند به بسیج لطمه بزنند. استکبارستیزی هدفی است که توسط نیروهای بسیجی دنبال می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال تحت عنوان «اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال» نقش کارگران را در تحقق اقتصادمقاومتی اثرگذار دانست و گفت: کارگران بازوان توانمند جامعه هستند و پیشرفت و توسعه مرهون زحمات این قشر است.

پاسدار رضایی پایگاه‌های مقاومت بسیج را محور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقامتی عنوان و تاکید کرد: با توجه نقش کارگران و محور بودن پایگاه‌های مقاومت بسیج، اولین پایگاه مقاومت بسیج شهرک صنعتی «حاجی‌آباد» اراک روز شنبه افتتاح خواهد شد.

وی وجود پایگاه‌های مقاومت کارگری را پل ارتباطی بین کارگران و مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات کارگری از واحدهای تولیدی به پایگاه مقاومت و پس از آن به سازمان بسیج منعکس می‌شود که تلاش می‌کنیم این مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات