خبرهای داغ:
مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر خبر داد

اجرای طرح پایش و عارضه‌یابی صنایع به‌همت بسیج مهندسین در ملایر

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر از اجرای طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی شهرستان ملایر با برگزاری اردوهای جهادی به‌همت بسیج مهندسین این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۹۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
طاهر بهزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به ماموریت‌های محوله به بسیج اظهار داشت: اردوی جهادی عارضه یابی صنایع شهرستان ملایر با حضور مهندسین بسیجی سپاه ناحیه ملایر در 6 اکیپ 3 نفره و با حضور مسئول شهرک‌های صنعتی ملایر برگزار شد.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج مهندسین در راستای کمک به ارتقاء کارآمدی نظام اسلامی در عرصه های مختلف از جمله سازندگی، اقتصادی، علمی، فن آوری و مدیریتی ورود داشته است.

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر افزود: بسیج مهندسین ملایر با توجه به ماموریت‌های محوله از قبیل تربیت مهندسین انقلابی و حفظ و گسترش فضای ارزشی در جامعه مهندسی و در راستای تحقق جامعه پیشرفته اسلامی گام برداشته و به این منظور و راستای اهداف سازمان بسیج مهندسین حرکت‌های را برنامه ریزی کرده و پیگیری می نماید

وی با اشاره به سه بخش عمده برای پیگیری گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه جهادی در جامعه مهندسین بسیجی ملایر، کمک به افزایش کارآمدی نظام در عرصه های اقتصادی، علمی و پژوهشی، حضور قوی و موثر و کارآمد در عرصه فنی و مهندسی در سطح شهرستان است.

بهزادی با بیان اهمیت حفظ تولید و صنعت در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و ضرورت آن افزود: بسیج مهندسین در راستای دستیابی به این اهداف تمام فعالان و مسئولان مربوط به صنعت را در حد توان برای اجرای طرح پایش واحدهای صنعتی در شهرستان ملایر به‌کار گرفته است.

وی اظهار داشت: تدوین یک بانک اطلاعاتی و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی یکی از خروجی‌های اجرای طرح پایش است.

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود صنعت و معدن در کشور ضرورت دارد تا عارضه‌یابی صنایع انجام شود که در شهرستان ملایر در زاستتای این مهم ستاد پایش و عارضه یابی صنایع تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی عارضه های صنایع ملایر مطابق با اولویت‌ها خواهد بود و از آنجایی که این ماموریت به بسیج محول شده است سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و وزارت صنعت و معدن نیز در رفع موانع پیش روی همکاری دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات