امام جمعه عسلویه:

سپاه مایه عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام است

بوشهر_امام جمعه عسلویه با بیان اینکه ایران اسلامی از وجود با برکت سپاه بهره می‌برد، گفت: سپاه امید تازه‌ای به محرومان و مظلومان جامعه اسلامی بخشیده است.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۱۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد دیشب در مراسم محوری بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عسلویه اظهار داشت: آینده‌نگری، ژرف اندیشی و دور اندیشی حضرت امام خمینی(ره) در تاسیس سپاه مورد تمجید است.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) با ظرافت و نگاه بلند و عمیق خویش نهادهای انقلابی مثل سپاه را تاسیس کرد؛ سپاهی که حقا و انصافا مایه عزت و عظمت و افتخار جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

امام جمعه عسلویه از سپاه به عنوان نعمت عظیم و گرانقدری نام برد که مایه عزت و افتخار ایران اسلامی و جهان اسلام است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: ایران اسلامی از وجود با برکت سپاه بهره می‌برد؛ سپاه برای اسلام و قرآن و ولایت خوش درخشیده و امید تازه‌ای به محرومان و مظلومان جامعه اسلامی بخشیده است.

وی با بیان اینکه سپاه در کشور ما یکی از بازوهای توانمند و با ظرفیت رهبری است، تصریح کرد: امروز باید به تمام معنا از سپاه تجلیل کرد زیرا سنگربان حریم ولایت و قرآن واسلام و مایه نجات کشور درحوادث گوناگون است.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: درخشش سپاه تنها مختص دوران دفاع مقدس نبود و در عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی سپاه در تمام عرصه‌ها کارنامه درخشانی دارد.

مراسم  محوری بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهادت امام موسی کاظم (ع) در حسینیه صاحب الزمان(عج) عسلویه برگزار شد. در این مراسم امام جمعه و فرماندار شهرستان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه، رئیس بنیاد شهید و جمعی زیادی از مردم ، پاسداران و بسیجیان و روحانیون حضور داشتند.


ارسال نظرات