امام جمعه اهرم:

کارنامه سپاه در طول دوران انقلاب اسلامی ستودنی است

امام جمعه اهرم با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول دوران انقلاب اسلامی ستودنی است.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۹۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ حجت الاسلام عیسی راستگو در دیدار فرماندهی و کارکنان سپاه تنگستان که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه برگزار شده بود با برشمردن علل بروز هجمه‌های سنگین رسانه‌ای و عملیات روانی علیه سپاه، عملکرد و کارنامه درخشان این نهاد مردمی را دلیل برآشفتگی دشمنان دانست.

وی به نقش‌پذیری سپاه طی مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: با مروری به گذشته درمی‌یابیم که سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی در برابر انواع تهدیدات امنیتی، نظامی، فرهنگی و تهدیدات نرم دشمنان با از جان گذشتگی سینه خود را سپر حوادث انقلاب و نظام قرار داده و با تمسک به راه و منش عاشورایی در برابر دشمن ایستادند.


راستگو خاطرنشان کرد: به قدری نقش سپاه در تبعیت از ولایت، استمرار انقلاب و حفظ دستاوردهای آن مهم و برجسته بود که امام راحل همواره در بیاناتشان آن را مورد تأکید قرار دادند و فرمودند "ای کاش من هم یک پاسدار بودم".

وی با بیان اینکه امروز عظمت رسالت و صحت انجام وظیفه سپاه را در حجم وسیع هجمه‌های استکبار علیه این بازوی توانمند ولایت و انقلاب اسلامی می‌بینیم گفت: به هر میزانی که هجمه‌ها و هدف‌گذاری‌ها علیه سپاه بیشتر می‌شود استواری و ثبات قدم پاسداران نیز افزایش می‌یابد.

امام جمعه اهرم خودسازی، بصیرت، ولایتمداری، ایمان، تقوا و دشمن شناسی را از مهمترین شاخصه‌های پاسداران برشمرد و اظهار داشت: سپاه به عنوان نهادی که جوشیده از بطن مردم است با شکل‌گیری بسیج ساختاری پایان ناپذیر در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

وی اظهارداشت: سپاه چون از بطن مردم است در ماموریت های مردمی و پشتیبانی از دولت برای کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش تاثیر گذار در عرصه های مختلف از قبیل سازندگی ایفا می کند.

ارسال نظرات