مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

حمایت از تولید و اشتغال لازمه ی تحقق اقتصاد مقاومتی است

کد خبر: ۸۸۵۰۵۹۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت داشته است افزود: با تقویت تولید و افزایش اشتغال می توان اقتصاد مقاومتی را به طور کامل تشکیل داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران توانسته در تمامی عرصه ها موفق و رو به رشد حرکت کند، فلذا ضروری است که در مسیر تحقق فرامین مقام معظم رهبری در پویایی اقتصاد مقاومتی نیز شتاب بیشتری داشته باشد.

وی، افزود: علارغم تمامی پیشرفت های کشور هنوز در زمینه اقتصاد دچار مشکلاتی هستیم، چرا که افراد تحصیل کرده ی ما که بیشتر مسئولیت ها را بر عهده دارند از تعالیم غربی در مسئله اقتصاد پیروی می کنند و اعتقادی به اقتصاد درونی ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: اندیشه ی اقتصاد مقاومتی به نحوی از سوی مقام معظم رهبری پیش بینی شده که لرزه های بین المللی نتواند ضربه ای به بدنه ی اقتصادی کشور وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، بیان داشت: اقتصاد مقاومتی باید از محدوده شعار و کاغذ بازی خارج شده و مسئولین به آن جامعه ی عمل بپوشانند.

وی، گفت: تنها با تقویت تولید داخلی واشتغال می توان اقتصاد مقاومتی را به طور کامل تشکیل و اجرایی کرد.
ارسال نظرات