بمناسبت سالروز تشکیل سپاه و هفته سلامت:

کوهپیمایی بسیجیان حوزه امام کاظم (علیه السلام) بخش لاران

بمناسبت سالروز تشکیل سپاه و فرارسیدن هفته سلامت، راهپیمایی و کوهپیمایی بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه امام کاظم (علیه السلام) بخش لاران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۷۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرگرد پاسدار فرهنگ حیدری، فرمانده حوزه بسیج امام کاظم(علیه السلام) سورشجان گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و در اوّلین روز از هفته سلامت ،بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه امام کاظم (علیه السلام) بخش لاران در برنامه راهپیمایی و کوهپیمایی شرکت نمودند.

حیدری با بیان اینکه در این برنامه 150 نفر از بسیجیان در قالب 7 حلقه شجره طیبه صالحین  و نیز بسیجیان گردان بیت المقدس حضور داشتند، گفت: هدف از اجرای این برنامه مفرح، ارتقای آمادگی جسمانی بسیجیان وحفظ انسجام و اردوی تربیتی، فرهنگی و تفریحی متربیان حلقه های صالحین (نوع الف) بوده است.

وی با اشاره به شعار سازمان بهداشت جهانی در خصوص مقابله با افسردگی، یکی دیگر از اهداف برگزاری این کوهپیمایی را افزایش نشاط و شادابی بسیجیان برشمرد.

حیدری، ادامه داد: بسیجیان مسافت 7 کیلومتری از شهر هارونی تا منطقه تفریحی بیدکان را طی کردند.

لازم به ذکر است برگزاری مسابقه طناب کشی بین اعضای حلقه های صالحین و اهدای جوایز به حلقه های برتراز برنامه های جانبی این مراسم بود.

ارسال نظرات