برگزاری مراسم بزرگداشت سرداران شهید دارا و رئیسی

مراسم بزرگداشت سرداران شهید اسحاق دارا و اسدالله رئیسی، از شهدای مبارزه با آمریکا در خلیج فارس، با حضور پرشور مردم در سواحل خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۹۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، منطقه خلیج فارس، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته(29 فروردین) در این مراسم گفت: شهیدان دارا و رئیسی از افتخارات هرمزگان هستند که در سال ۶۷ در نبرد مستقیم با آمریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سردار علی عظمایی افزود: جوانان هرمزگانی در آن روز با رشادت و توکل بر خدا به جنگ مستقیم با آمریکا رفتند و توانستند بالگرد آمریکایی‌های متجاوز را ساقط کنند.

وی تصریح کرد: سردار شهید دارا در عملیات ولفجر ۴ به درجه جانبازی رسیده بود، اما با این وجود باز هم صحنه نبرد را ترک نکرد وبه مبارزه با دشمن ادامه داد و سردار شهید رئیسی نیز فردی متدین بود که برای دفاع از وطن جانانه با دشمن جنگید و به معبود حق شتافت.

همچنین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم گفت: وظیفه ماست که حافظ آرمان‌ها و ارزشهای شهدا باشیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

سردار زارع افزود: سرداران شهید دارا و رئیسی از رزمندگان رشیدی بودند که در عملیات مقابله به مثل علیه آمریکا در خلیج فارس شرکت کردند و ضربات سنگینی به این جنایتکاران وارد کردند.

در ادامه فرزند شهید رئیسی نیز در این مراسم با قرائت وصیت نامه پدر شهدیش گفت: برای شهیدان دارا و رئیسی ادوات نظامی مهم نبود و آن‌ها با یک قایق کوچک به نبرد بزرگترین کشتی‌های نظامی رفتند، زیرا به خداوند توکل داشتند.

به گزارش ایسنا، سرداران شهید اسحاق دارا و اسدالله رئیسی، ۲۹ فرودین سال ۱۳۶۷ همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان، پس از چند ساعت نبرد مستقیم با آمریکایی‌ها در خلیج فارس، به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار