خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «ابراهیم همت» خبر داد

قرارداد معنوی جهادگران شهید«همت» با موسسه خیریه

مسئول گروه جهادی شهید «ابراهیم همت» از قرارداد معنوی این گروه با موسسه خیریه «نسیبه» برای انجام برخی امور خبر داد و گفت: یکی از کارهایی این گروه جهادی حضور به همراه خانواده‌های خود در موسسه خیریه نگهداری معلولین ذهنی «نسیبه» است.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۰۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

داود چهاردولی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سال 89 مسئول بسیج سازندگی پایگاه شهید چمران بودم که برای کاشت نهال و کمک به محرومین ملایر به اردوهای جهادی می رفتیم.

وی خاطرنشان کرد: از آن سال تاکنون سالی حداقل دو بار با گروه جهادی شهید «ابراهیم همت» برای خدمات‌رسانی و انجام فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم حضور پیدا کرده‌ایم.

مسئول گروه جهادی شهید «ابراهیم همت» بیان داشت: این گروه از 17 نفر تشکیل شده که همگی از توانایی‌های فنی از جمله بنایی، جوشکاری، لوله کشی، برق کشی و ... برخوردار هستند که این موضوع کمک بسیار زیادی به موفقیت کارهای گروه شهید «همت» کرده است.

وی اظهار داشت: ساخت منزل برای یک خانواده شهید، ساخت مسجد ولیعصر(عج)، ساخت ساختمان پایگاه شهید چمران و ... از جمله اقدمات شاخص ما در زمینه عمرانی است.

چهاردولی در ادامه افزود: همچنین اتاق منزل یک خانم سرپرست خانوار را به یک باب مغازه تبدیل کردیم تا بتواند با راه اندازی کارگاه خیاطی امرار معاش کند.

وی از قرارداد معنوی این گروه با موسسه خیریه «نسیبه» برای انجام برخی امور خبر داد و عنوان کرد: یکی از کارهایی که هر سال حداقل یک‌بار انجام می‌دهیم، حضور بچه های گروه به همراه خانواده‌های خود در موسسه خیریه نگهداری معلولین ذهنی «نسیبه» است.

این جهادگر بسیجی خاطرنشان کرد: تعمیر تختخواب، درب و پنجره، رنگ آمیزی، ایجاد فضای سبز و... از جمله فعالیت های گروه شهید «همت» در زمان حضور در موسسه «نسیبه» است.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود افراد فنی کار در گروه شهید «همت» حضور ما در این مرکز با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری معلولین کمکی به مدیریت هزینه های آن است، در واقع بچه های گروه یک تعلق خاصی به بچه های این موسسه پیدا کرده اند که اگر برای حضور در «نسیبه» به آنها اطلاع ندهیم از ما گله‌مند می شوند.

چهاردولی در مورد اقدمات صورت گرفته در سایر زمینه ها اظهار داشت: تشکیل کلاس های تقویتی درسی برای دانش آموزان و برگزاری کارگاه مبارزه با اعتیاد و مشاوره به خانواده های درگیر با این موضوع از جمله اقدمات ما بوده است.

مسئول گروه جهادی شهید «ابراهیم همت» گفت: هدف ما از این کارها رضای خداوند است و در نهایت کمک به خانواده هایی است که نمی توانند هزینه های لازم برای بهبود زندگی خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات