عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

تحقق اقتصاد مقاومتی با رونق و تولید میسر است

رجبی گفت: بانک ها باید سود تسهیلات خود را کم کنند ما تا در رونق، تولید داخلی نداشته باشیم قطعا در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق نخواهیم بود.لذا باید تمام تمرکز خود را بر روی تولید داخلی بگذاریم.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۱۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵

عبد الکریم رجبی، عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به چگونگی تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت گفت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی حضور همه جانبه قوا ؛ مجلس در حوزه قانون گذاری، قوه مجریه ... است.

وی با اشاره به فاصله زیاد تا اهداف پیش بینی شده در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در همین راستا تلاش های بسیار زیادی انجام شده است اما فاصله بسیاری با نرم کشوری و آن چیزی که مد نظر حضرت آقا و جامعه بود، داریم.

تحقق اقتصاد مقاومت با رونق و تولید میسر است

رجبی با اشاره به راهکار های اصلی در جهت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی گفت: باید به آن چیزی که در خصوص قوانین و مقررات وجود دارد عمل شود که مهم ترین قانون آن، قانون کسب و کار است که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

وی افزود: همچنین قانون گذار در حوزه ی اقتصادی مقاومتی در بانک داری هم ورود پیدا کرده است و بانک ها هم باید به تبع آن در این حوزه ورود کنند. تا در رونق تولید کشور تأثیر بسزایی بگذارد.

این عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: بانک ها باید سود تسهیلات خود را کم کنند ما تا در رونق، تولید داخلی نداشته باشیم قطعا در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق نخواهیم بود.لذا باید تمام تمرکز خود را بر روی تولید داخلی بگذاریم.

ارسال نظرات