در اولین جلسه هماهنگی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج عنوان شد:

شهید مطهری، بهترین شاگرد برای استادانش و بهترین استاد برای شاگردانش بود

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: استاد گرانقدر شهید مطهری، بهترین شاگرد برای استادانش و بهترین استاد برای شاگردانش بود.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۷۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اسماعیل زمانپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت معلمی است که در طول حیات با برکت خود با نگاه عمیق به جامعه ایرانی و بهره گیری از دیدگاه اسلامی و آنچه که جامعه اسلامی بدان نیازمند بود کوشید تا آثار ارزشمندی را به جای گذارد.

زمانپور خاطرنشان کرد : توجه خاص استاد شهید مطهری به تقوا، تزكیه نفس وخودسازی بوده است و ایشان علاوه بر تخصص در فلسفه آموزش وپرورش اسلامی، یادداشت های بسیاری درمنابع اسلامی و غربی در حوزه تعلیم و تربیت به یادگار گذاشت و در تربیت شاگردان و تعلیم طلاب و دانشجویان از زمره اساتید نمونه دنیای اسلام محسوب می شود.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه، حاضرین در خصوص برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و نحوه اجرای آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظرات