تفاهم نامه همکاری سازمان بورس با خانه کارگر

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی سازمان بورس و اوراق بهادار با خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران امضا شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۰۸۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، این تفاهم نامه در دومین روز از دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس2017)به امضای دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر رسید.

همکاری در موضوعات مرتبط با بازار سرمایه از طریق برگزاری دوره های تخصصی و آموزشی ،ارائه خدمات مشاوره ای و ترجمه کتاب های مرتبط با حوزه مالی از جمله محورهای این تفاهم نامه است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، ضمن خوش آمد گویی به جامعه کارگری برای ورود به بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه جای کافی برای همه سرمایه گذاران اعم از خرد و کلان دارد.
محمدی اظهار داشت : امضای تفاهم نامه اخیر به مدیریت کارآمدتر دارایی های جامعه کارگری کمک خواهد کرد تا سرمایه های خرد نیز جایگاه شایسته خود را در کشور پیدا کنند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی، افزایش حضور مردم در اقتصاد کشور است ، افزود: با امضای تفاهم نامه بورس و خانه کارگر این محور محقق می شود و فرصتی فراهم خواهد آمد که جامعه کارگری با تحلیل دقیق تر و عمیق تری در بازار سرمایه حضور پیدا کند.
در این مراسم دبیر کل خانه کارگر هم امضای تفاهم نامه بورس و خانه کارگر را تلاشی برای تقویت مالکیت عمومی در کشور ارزیابی کرد.
محجوب ابراز امیدواری کرد که توافق اخیر، همچنین آغازی بر فرهنگ سازی و تقویت آموزش در صیانت از سهام و سرمایه های مردم به ویژه قشر اثرگذار کارگر در کشور باشد.
دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه( فاینکس2017) تا فردا 29 فروردین در نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.
منبع: صداوسیما
ارسال نظرات
آخرین اخبار