رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی خبر داد :

توسعه فوتبال در استان شتاب می‌گیرد

غفاری از شتاب بخشی به حركت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در سال جاری خبر داد...
کد خبر: ۸۸۴۷۸۵۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی گفت : یكی از اولویت‌های مهم هیأت فوتبال در سال جاری شتاب بخشی به حركت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و توسعه هرچه بیشتر این رشته‌های پر طرفدار در بین علاقه‌مندان است.
 
وی بیان كرد: در 4 سال فعالیت تیم‌های پایه 30 نفر از بازیكنان مستعد در 2 بخش پسران و دختران در رده‌های مختلف سنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند كه هم‌اكنون در تیم ملی امید فوتسال و تیم جوانان فوتبال عضویت دارند.
 
رئیس هیأت فوتبال استان  تلاش در زمینه حضور نمایندگان فوتسال و فوتبال استان در لیگ‌های مختلف، همدلی و هم سویی با باشگاه‌ها و تیم‌ها، استفاده از ظرفیت و تجربه پیشكسوتان و دلسوزان ورزش استان برای رشد كمی و كیفی داوران و مربیان و ورزشكاران 3 رشته زیر مجموعه هیأت، تلاش در زمینه رشد و شكوفایی فوتبال و ادامه حركت رو به رشد ورزشكاران این رشته، برقراری ارتباط تنگاتنگ با فدراسیون فوتبال، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و باشگاه‌ها و اجرای طرح استعدادیابی  را از دیگر اولویت‌های این هیأت در سال جاری برشمرد.
 
غفاری همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات استانی، برگزاری جشنواره‌های پایه و كلاس‌های آموزشی و كمك گرفتن از حامیان مالی را نیز از دیگر برنامه‌های سال جاری این هیأت عنوان كرد.
 
وی همچنین از دعوت فوتبالیست جوان استان  به اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: محمد آقاجان‌پور، فوتبالیست خوب استان ، از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شد كه این مهم نشانه‌ای از شتاب اولیه حركت فوتبال استان به سمت جلو دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات