نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»تاکید کرد

ضرورت تبلیغات گسترده برای ترغیب خانواده ها به فرزندآوری

آبرامیان گفت: تبلیغات در رابطه با داشتن فرزند بیشتر امری بسیار ضروری و حیاتی است و می تواند در کاهش پدیده تک فرزندی موثر عمل کند و ثمر بخش باشد.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۹۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

ضرورت تبلیغات گسترده برای ترغیب خانواده ها به فرزندآوریژرژیک آبرامیان نماینده مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با پدیده تک فرزندی و راهکارهای مقابله با این معضل اظهار داشت: خانواده نهاد و کانون اصلی جامعه است.

وی افزود: هر چه قدر که خانواده ها دارای فرزند بیشتری باشند جامعه هم از استحکام بیشتری برخوردار خواهد شد. لذا والدین باید نیازهای عاطفی و مادی فرزندان خود را تا حد لازم تامین کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تبلیغات در رابطه با داشتن فرزند بیشتر امری بسیار ضروری و حیاتی است و می تواند در کاهش پدیده تک فرزندی موثر عمل کند و ثمر بخش باشد اما تبلیغات منفی همچون "فرزند کمتر زندگی بهتر" تاثیرات دیگری دارد .

آبرامیان خاطر نشان کرد: در کشورهای دیگر برای زنانی که صاحب فرزند می شوند امکانات ویژه و مرخصی های طولانی مدت در نظر گرفته می شود. لذا هر چه میزان تبلیغات و امکانات برای فرزند دار شدن بیشتر شود پدیده تک فرزندی هم کم رنگ تر و نهاد خانواده و به تبع جامعه مستحکم تر خواهد شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار