خبرهای داغ:
شهردار نهاوند عنوان کرد

بهینه‌سازی معابر شهری از اولویت‌های مدیریت شهری نهاوند

شهردار نهاوند بهینه‌سازی معابر شهری در راستای ارتقاء رفاه شهروندان به ویژه افراد کم توان را از اولویت‌های مدیریت شهری نهاوند عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۵۵۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

اميررضا يوسفيان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: یکی از اولویت‌های این دستگاه در سال جدید بهینه سازی معابر در راستای ارتقاء رفاه شهروندان به ویژه افراد کم توان به منظور تردد آسان در سطح شهر است.

وی با تاکید بر اینکه معلولین نیز حق دارند، همانند سایر افراد جامعه از تسهیلات شهری بهره مند شوند، گفت: در شهر نهاوند نیز، با توجه به کثرت جانبازان و معلولان که ناشی از جنگ تحمیلی هستند کاملاً ضروری است بنابراین مدیران شهری در برنامه ریزی حمل و نقل و با مشارکت و دریافت ایده های نو گام های بلندی در راستای مناسب سازی و افزایش رفاه شهری شهروندان معلول بردارند.

شهردار نهاوند اجرای طرح‌های مناسب سازی برای تسهیل تردد افراد کم توان و ناتوانان در شهر را وظیفه‌ مدیران و مسئولان شهری دانست و گفت: اجرای این طرح ها از حقوق به حق این شهروندان است.

وی با بيان اينكه یکی از شاخصه های توسعه نیروی انسانی ایجاد فضا و زمینه مناسب در جامعه برای افراد سالمند و کم توان است،خاطرنشان كرد: آموزش در کنار فرهنگ سازی یک اولویت جدی و اساسی برای پیشرفت و اجرای موفق طرح‌ها و برنامه‌ها در این زمینه به شمار می‌رود و با همین رویکرد و نظر به نیاز شدید شهر نهاوند به ایجاد فضاهایی مناسب برای افراد کم توان و ناتوان گام های اساسی برداشته شود.

يوسفيان همچنین جلوگیری از تعرضات معابر و ایجاد شیب های مناسب و استاندارد، باجه‌های خدمات‌رسان، وسایل تفریحی و سرویس های بهداشتی و امکانات عمومی و از بین بردن موانع دیگر در پیاده روها و خیابان ها که مانع حرکت آسان و مستقل یک معلول می شود را از جمله اقدامات در نظر گرفته شده مدیریت شهری نهاوند در راستای پیشبرد این طرح دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات