کارآفرین نمونه استان آذربایجان غربی در گفتگو با«بسیج»:

کندی بازار، رکود و خالی بودن جیب مردم، تولید کننده را دل سرد کرده است

بیجانی گفت: متاسفانه فروش محصولات گرانی چون زعفران با خالی بودن جیب مردمی که مشکلات اقتصادی دارند بسیار دشوار است و علت این است که با جیب مردم نمی سازد و کندی بازار باعث رکود شده است.
کد خبر: ۸۸۴۷۳۶۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

علی بیجانی تولیدکننده و کارآفرین نمونه استان آذربایجان غربی شهرستان مرند در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره زعفران که از محصولات ملی ایران به حساب می آید و وی با پرورش آن به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب شده است اظهار داشت: کشاورزی برای کشت زعفران در شهرستان مرند ذخیره ای برای کشور محسوب می شود، تلاش ما را به ثمر رسانده است. شهرک صنعتی شهرستان مرند جایی بود که ما توانستیم محصولات خود را در آن تکمیل کنیم تا به دست مصرف کننده برسد.

وی افزود: در شهر مرند وقتی که زعفران برداشت می شود، تولیدی ما در همان شهرک صنعتی مرند با استفاده از دستگاه های بسته بندی، سریعا شروع به تکمیل کردن برای فروش می کنیم. بعد از تکمیل کردن کارهای بسته بندی، تمامی محصولات به سایر نقاط ایران فرستاده می شود.

بیجانی در مورد بازار زعفران که از محصولات ملی ایران حساب می شود گفت: متاسفانه فروش محصولات گرانی چون زعفران با خالی بودن جیب مردمی که مشکلات اقتصادی دارند بسیار دشوار است و علت این منافات با جیب مردم بر می گردد به موضوع به اصلاح کندی بازار که باعث رکود شده است.

این کارآفرین تاکید کرد: من تولید کننده با کندی بازار، اعلام آمار تورم تک رقمی چندان خوشحال نمی شوم چراکه رکود باعث شده است این تورم تک رقمی ایجاد شود. تورم تک رقمی باید از تولید حاصل شود نه از رکودی که هیچ خرید و فروشی در بنگاه های اقتصادی و اداری رخ نمی دهد.

ارسال نظرات