نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

مجلس اصل 115 قانون اساسی را در انتخابات اجرا کند/پیشرفت در عرصه دفاعی و نظامی باید با قوت دنبال شود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مجلس باید اصل 115 قانون اساسی را در انتخابات اجرا کند تا هرکسی که از راه می‌رسد برای انتخابات ثبت نام نکند.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۰۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با اشاره به اینکه دنیا مزرعه‌ای برای آخرت گفت: همه انسان‌ها حجت خداوند در روی زمین هستند باید از این فرصت استفاده کرده و اعمال دنیوی و اخروی خود را پرورش دهیم.

وی افزود: خداوند الگوهای مانند حضرت علی«ع» و حضرت محمد« ص» برای ما قرار داده است ما می توانیم با الگوگیری از آن‌ها سعادت را نصیب خود کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انسانها قدر فرصت‌هایی را که خداوند در اختیار آن‌ها قرار داده است را باید بدانند و با عقل خود راه درست را از نادرست تشخیص و استوار گام بردارند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به مراسم عبادی اعتکاف گفت: مراسم اعتکاف هم در سه روز در 200 مسجد با حضور 800 هزار معتکف برگزار شد و این یکی از فرصت‌هایی است که خداوند در اختیار مسلمانان قرار داده تا خود را دریابند و معتکف بمانند.

وی افزود: امیدواریم این جوانان سرداری باشند در جبهه‌های صنعت، تولید، تعلیم و تربیت و دیگر عرصه‌ها که برای آبادانی کشور گام عملی بردارند.

امروز به برکت خون شهدا ایران از قدرت نظامی و دفاعی بالایی برخوردار است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: در زمان جنگ نیروی ارتش از امکانات ضعیفی برخوردار بود اما امروزه به برکت خون شهدا، امام و رهبری از شرایط قابل قبولی برخوردار است ولی نباید به این امکانات اکتفا کرد باید به پیشرفت بیش از این دست پیدا کنیم طوری که نظام جمهوری تا 50 سال دیگه تضمین باشد.

وی ادامه داد: جوانان غیرتمند در سپاه و ارتش جمهوری اسلامی در هر سطحی باید برای دفاع از میهن اسلامی کوشا باشند چراکه دشمنان آرام نمی نشینند پس باید در برابر آنها ایستادگی کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه ارتباط ارتش باید با مردم قوی باشد، گفت: برای پیشرفت باید ارتباط ملت با ارتش و بالعکس قوی باشد و از سوی دیگر نیز حمایت دولت از نیروهای مسلح امری لازم است.

وی ادامه داد: باید 80 میلیون جمعیت ایران دست به دست هم دهند و سلاح به دست بگیرند و برای پیشرفت ایران و دفاع از مظلومان از دست داعش و آل سعود به پا خیزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: داعش‌، آمریکا و آل سعود خیال نکنند مانند دوران جنگ می توانند هر غلطی بکنند اینجا ایران است، سرزمین شیران وغیرتمندان است.

شرایط  نحوه ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری لحاظ شود

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: مجلس باید اصل 115 قانون اساسی را در انتخابات اجرا کند و طوری نباشد که هرکسی از راه می‌رسد برای انتخابات ثبت نام کند چراکه ریاست جمهوری دومین شخصیت کشور است پس باید از میان رجال‌ مذهبی و سیاسی و باتقوا و مدیر انتخاب شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی آبادی افزود: کاندیداها باید از این اصل 115 پیروی کنند و طوری نباشد با زیر پا گذاشتن قانون هر غلطی بکنند.

وی به وظایف مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم باید در پای صندوق رای حضور پیدا کنند و نقش آفرین باشند و دوم اینکه باید انتخاب اصلح داشته باشند و شایسته‌ترین و صبورترین و غیورترین را انتخاب کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اعدام روز گذشته قاتل 6 شهروند اراکی گفت: از نیروی انتظامی و دستگاه قضا تشکر می‌کنیم که خیلی سریع به این عمل ناپسند در شهرمان رسیدگی کردند و با آن مجرم برخورد کردند.

وی ادامه داد: از جوانان غیرتمند شهرمان خواستاریم که مراقب عمل و رفتار خود باشند و از تصمیم های جاعلانه  پرهیز کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امیدواریم سال 96 سالی بدون جنایت و درگیری باشد و همه در راستای آبادی جامعه گام برداریم.

وی بااشاره به امتحان حوزه علمیه گفت: در ورودی حوزه‌های علمیه 400 نفر شرکت کردند که امیدواریم این طلبه ها سربازی باشند برای دفاع از انقلاب اسلامی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات