مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان:

تحقق شعار سال در گرو خواستن و داشتن دغدغه مسئولان است

حجت الاسلام علوی تأکید مجدد امام خامنه ای بر ضرورت اقتصاد مقاومتی را نشانه کوتاهی مسئولان در این زمینه دانست، که نتوانسته اند انتظارات ایشان را برآورده سازند.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۹۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید محمدرضا علوی در گفتگو با خبرنگار بسیج، به تشریح اهمیت نامگذاری سال 96بعنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان، به سخنان رهبر معظم انقلاب در نوروز سال 1396 اشاره کرد و در تصریح سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: وقتی امام خامنه ای چند سال پی در پی بر ضرورت اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کنند، نشانه آن است که مسئولان اجرائی کشور در این زمینه کوتاهی کرده و نتوانسته اند که انتظارات ایشان را در این زمینه برآورده سازند.

وی، تحقق شعار سال را در گرو خواستن و داشتن دغدغه دانست و افزود: این ناتوانی و ضعف فقط می‌تواند دو علت داشته باشد، یا نمی‌توانند و تخصص لازم را ندارند و یا نمی‌خواهند و دغدغه ندارند و در هر دو صورت نتیجه یکسان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان خاطرنشان کرد: امیدواریم قوای سه گانه در سال 96 با وحدت، منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده و با مدیریت صحیح سیستم بانکی، جلوگیری از واردات، تقویت دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه، توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه ، تاکید بر فرآوری محصولات به جای خام فروشی، استفاده از سیاست‌های ضد لیبرالی در اقتصاد، افزایش انضباط مالی و تخصیص اعتبارات عمرانی و بهره مندی از نیروی جوان، تحصیلکرده و خلاق کشور، امید را به جامعه بازگردانده و ضمن ایجاد اشتغال پایدار در کشور از اشتغال موجود نیز حراست کنند.

ارسال نظرات