مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه خبر داد

جمع آوری بیش از سه میلیارد ریال صدقه در شهرستان زرندیه

مردم شهرستان زرندیه در سال گذشته بیش از سه میلیارد ریال صدقه به صندوقهای صدقات پرداخت کردند.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۵۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ کمال، مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه با بیان اینکه کمک به نیازمندان سبب ارتباط بهتر فرد با خالق می شود، افزود: مشارکت در کار خیر علاوه بر اجر اخروى که تاکید زیادى برآن شده از نظر روحى و روانى نیز سبب تحول انسان می شود.

وی افزود: صدقه سبب مى شود افراد اجتماع از هلاکت و نابودى رهایى یافته و جامعه اى با شکوه و پابرجا داشته باشند و صدقه، انفاق و فرهنگ کمک به دیگران به عنوان یک ارزش در آیات و روایات مختلفى مطرح شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه از جمع آوری بیش از سه میلیارد ریال صدقه در سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: تمامی وجوه دریافتی در زمینه رفع مشکلات عمرانی، درمانی، فرهنگی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند هزینه شده است.

حافظ کمال در ادامه توانمندی مددجویان تحت حمایت را مهمترین اولویت کمیته امداد عنوان کرد و گفت : در سال گذشته تعداد ۱۵۴ خانوار از مدد جویان تحت حمایت و نیازمندان واجد شرایط از مزایای وامهای خود اشتغالی و خود کفایی بهره مند و بیش از ۱۷ میلیارد ریال در این زمینه به آن عزیزان پرداخت شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم شهرستان، مشارکت بیشتر خیران در کمک به محرومان را خواستار شد و خاطر نشان کرد : تمامی کمکهای جمع آوری شده در جشن نیکوکاری در اسرع وقت بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات