سیاست‌گذاران کلان به مقوله هنر توجه کنند

رئیس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری گفت: سیاست‌گذاران کلان باید به امر هنر توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۵۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الله شیروانی در ویژه برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی که با حضور هنرمندان استان در فرهسزا برگزار شد اظهار کرد: هنرمندان استان از مسئولین گلایه مند هستند و امیدواریم در سال جاری حضور مسئولین را در برنامه‌های فرهنگی بیشتر شاهد باشیم.
 
وی  به کسب رتبه دوم کشوری توسط یکی از هنرمندان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیر مردانی یکی از نویسندگان استان در جشنواره انقلاب اسلامی کشور موفق به کسب رتبه دوم شد است.
 
این مسئول با بیان اینکه هنرمندان برای کسب موفقیتهای بیشتر تلاش کنند گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌هایی همچون دیدار با نماینده ولی فقیه، غبار روبی گلزار شهدا با حضور  هنرمندان، اکران فیلم‌های برتر جشنواره رویش، مسابقه کتاب‌خوانی با همکاری کتابخانه‌ها، دیدار با هنرمندان پیشکسوت و دیدار با خانواده شهدا هنرمند و مدافع حرم استان از جمله برنامه این هفته می‌باشد.
 
شیروانی با اشاره به برپا شدن ۲۰ نمایشگاه هنر تجسمی در سال گذشته عنوان کرد:  هنرمندان ما در سال گذشته در بخش‌های کشوری مختلفی همچون فیلم کوتاه‌، هنر تجسمی ، انیمیشن، فیلم‌نامه و.... موفقیت کسب کردند اما باید تلاش خود را برای کسب مقام‌های بین الملی بیشتر کنند.
ارسال نظرات