مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

اساس فعالیتهای حفظ عزت مددجویان تحت حمایت است

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: اساس فعالیت‌های کمیته امداد مددجو محوری، حفظ عزت خانواده‌های تحت حمایت، بهره گیری از ظرفیت‌ها، فرهنگ سازی و تلاش برای داشتن شهرهای بدون مددجو است.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۸۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان درخصوص ضرورت توسعه همکاری‌ها برای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت با فرماندار شهرستان محلات دیدار و گفت‌و گو کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه تمرکز کمیته امداد بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: لازمه توانمندسازی محرومان، تعامل همگانی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها است.

وی اساس فعالیت‌های کمیته امداد را مددجو محوری و حفظ عزت خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و افزود: تلاش ما داشتن شهرهای بدون مددجو است که با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و فرهنگ‌سازی فراهم می‌شود.

علی زینی‌وند، فرماندار شهرستان محلات نیز در این جلسه ضمن تشکر از خدمات کمیته امداد گفت: توانمندسازی مددجویان و کمک به ورود خانواده‌ها به عرصه کار و فعالیت از بهترین اقدامات کمیته امداد در رفع محرومیت بوده است.

فرماندار شهرستان محلات تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان دارای عملکرد خوبی است و تعامل خوبی بین این نهاد با سایر بخش‌ها در شهرستان وجود دارد.

وی با اعلام آمادگی همکاری با کمیته امداد بیان کرد: حل مشکل محرومان وظیفه همگانی است و در جهت رفع مشکلات نیازمندان تحت حمایت با کمیته امداد همکاری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات