مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج عشایری:

دریای فضائل حضرت علی (علیه السلام) انتهایی ندارد

بزرگ واژه الهی و مقدس پدر، تمام کلمات زیبا، پاک، عاشقانه و شاعرانه را از ریل خارج می کند.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۵۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن میلاد ولادت مولود کعبه، اول مظلوم عالم، حضرت علی (علیه السلام) و بزرگداشت روز پدر در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان برگزار شد .

حجت الاسلام سید مهران کریم پور ضمن عرض تبریک میلاد موفور و سرور و با سعادت امام علی (علیه السلام )، به تشریح ابعاد شخصیت پیشوای اول شیعیان جهان پرداخت.

حجت الاسلام کریم پور، بیان داشت: امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام ) شخصیتی است، که دریای بی کران فضائلش هیچ انتهایی ندارد، و قله رفیع کرامتش قابل دست یافتن نیست .

وی، افزود: حضرت علی علیه السلام شخصیتی است، که دریای موّاج فضائل و نیکی هاست و شخصیتی می باشد، که جان و هستی پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم ) و به تعبیر قرآن نفس رسول گرامی اسلام می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری،  در بخش دیگری ازسخنانش با توجه به روز پدر بیان داشت: پدر تنها واژه مقدسی است که اگر قطاری از زیباترین، پاک ترین و عاشقانه ترین واژه ها را در وصف و بزرگی او روانه کنیم، به محض تلاقی با این بزرگ واژه الهی از ریل زیبایی و شاعرانه بودن خارج خواهند شد.

حجت الاسلام کریم پور، گفت: پدر تنها واژه ای است که با شنیدنش چشم ها لبریز از اشک و دل ها مملو از غم بخاطر دست های پینه بسته و تن رنجور از مشقّت روزگار او می گردند.

وی، افزود: پدر همان کسی است که نگاهش تصویر مردانگی، راستی و صدق کلامش زندگی و قدم های استوار او روشنایی چشم خاک را برای انسان جاودانه کرد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری در پایان خاطر نشان کرد: سیزده رجب یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان و بخصوص شیعیان جهان می باشد  و ما باید با جشن گرفتن و هدیه دادن به خانواده خود این روز را گرامی بداریم.

در این مراسم  یکی از ذاکران اهل بیت (علیه السلام )به مناسبت این روز فرهیخته و مبارک به مولودی خوانی در بیان کرامت و فضائل عالم آل محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)  و حضرت علی (علیه السلام) پرداخت.


ارسال نظرات