اطاعت از ولایت مطلقه فقیه بر همگان واجب است.

جشن میلاد امام علی علیه السلام در سپاه ثارالله استان کرمان با حضور سربازان و پایوران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۴۸۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری خبرکزاری بسیج  در کرمان؛ دوشنبه 21 فروردین جشن میلاد اولین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت امام علی علیه السلام در ستاد فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده و جمعی از پایوران و سربازان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مداح اهل بیت گلچین با نوای عرفانی خویش به مولودی خوانی و مدح و ستایش مقام والای امام علی علیه السلام پرداختند و عطر و بویی ولائی به جمع حاضر دادند .

سپس حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده امام جمعه شهرستان بافت در مورد شخصیت امام علی علیه السلام به سخنرانی پرداختند و در مورد شأن بالای ایشان احادیث و رواباتی را بیان نمودند.

ایشان با اشاره به نامه امام علی(ع)در جواب نامه معاویه بر ضرورت حضور امام و ولی برای جامعه تأکید نمودند و بر اساس آیات قرآنی و روایات خصوصیات ولی فقیه را از جمله: عالم و عفیف، پرهیزکار،شناخت بر قضا و سنت،حکومت صحیح بر مردم و گرفتن حق مظلوم از ظالم،کنترل محدوده اطراف حکومت خود، برگزاری حج و نماز جمعه و ... برشمردند.

همچنین ضمن نقد برخورد ناشایاست بعضی از مسئولین نسبت به مقام معظم رهبری ابراز داشتند اطاعت از ولایت مطلقه فقیه که همان اختیارات حکومتی که پیامبر و امامان تا زمان غیبت داشته اند برهمگان واجب است.

ارسال نظرات