فرمانده سپاه تنگستان مطرح کرد

چرا سیاست کلی اشتغال بعد از 6 سال اجرایی نشده است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: جای سوال دارد چرا سیاست کلی اشتغال جوانان که در سال 90 و در 13 بند توسط مقام معظم رهبری تبیین و در اختیار مسئولین قرار داده شده است بر زمین مانده وهنوزاجرایی نشده است.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۶۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: باید از فرصت ماه رجب برای ورود به ماه شعبان و رمضان استفاده بهینه کرد و ماه رجب و شعبان دروازه ورود به ماه مهیمانی خدا خواهد بود که باید برای میهمانی اصلی خودمان را هر چه بهتر آـماده کنیم.

وی افزود: کارکنان سپاه سربازان ولایت هستند و باید شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری می شود به وسیله ما که سرباز ولایت هستیم تبیین و برای بدنه جامعه تشریح شود.

حیدری خاطر نشلان کرد: اولین مقوله ای که در شعار امسال مقام معظم رهبری بیان شده است عزت ملی است که از زمان زعامت مقام معظم رهبری تا کنون بیش از 304 بار در فرمایشان آن بزرگوار مورد تاکید شده است و نگاه به عزت به عنوان حیات طیبه نظام همواره باید مورد تاکید باشد و این عزت تاثیر حرکت انقلابی ما بوده و هرگاه غیر از این عمل کنیم اتفاق دیگری خواهد افتاد.

وی بیان داشت: هویت و هدف های پیشرفت کشور نیز بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که از سال 68 تا کنون بیش از 72بار در کلام ولایت خود نمایی کرده است و ما به عنوان سپاه باید قدر خود را بدانیم چرا که مقام معظم رهبری هویت ملت را در سپاه و کارنامه درخشلان این نهاد از ایتدا تا کنون دانسته اند.

حیدری تصریح کرد: وی امنیت ملی را یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی دانست و گفت: بیش از 121 بار از سال 68 تا کنون امنیت ملی در بیانات رهبری معظم انقلاب آورده شده است که این امنیت دستاورد اتحاد،همدلی و قدرت نیروهای نظامی وحضور مردم در صحنه های مختلف نظام به وجود آمده است.

وی ابراز داشت: شعار امسال مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است که منظور رهبری معظم تولید کالا به تنهایی نیست و باید در معنای وسیع کلید واژه تولید دقت شود چرا که ایشان تولید کار، علم و فن آوری،مدیر و معرفت را در کنار تولید کالا مد نظر دارند و باید افراد جامعه به این مهم دقت نظر داشته باشند.

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: مقام معظم رهبری در شعار امسال برای یک صد و چهل و یکمین بار از سال 68 تا کنون از واژه اقتصاد مقاومتی در بیان خود استفاده کردند که این خود نیازمند نگاه مسئولین امر به اهمیت موضوع دارد چرا که اگر دیدگاه به سمتی رود که اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در کشور نهاغدینه شود چه بسا ما نه تنها در درون کشور مشکلاتمان را حل شده ببینیم بلکه در بیرون از کشور نیز سربلند بوده و در بازارهای جهانی نیز می توانیم نقش ایفا کنیم.

وی تاکید کرد: سیاست کلی اشتغال جوانان که در سال 90 و در 13 بند توسط مقام معظم رهبری تبیین و در اختیار مسئولین قرار داده شده است بر زمین مانده و باید مردم نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان دهند و از مسئولین امر مطالبه کنند که چرا این سیاستها اجرایی نشده است.

حیدری بیان کرد: اگر نگاه کنیم می بینیم که انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون مورد هجمه های فراوانی قرار گرفته است که با برنامه ریزی و جهاد علمی و منطقی علیه کفر جهانی می توانیم در زمینه های مختلف بر قلل پیشرفت دسترسی داشته باشیم و هرگز با سازش و کنار آمدن با جامعه جهانی که ستمشان بر نظام ما کاملا مشهود است موفقیتی کسب نخواهد شد.

ارسال نظرات