امام جمعه موقت دیّر

اعتکاف فرصتی برای پرورش معنویت در افراد است

بوشهر-امام جمعه موقت دیّر گفت: از مراسم اعتکاف در جهت پرورش و تربیت روح معنویت و بالا بردن تقوا در افراد استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۴۴۲۲۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، امام جمعه موقت دیّر در نشست هماهنگی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اظهار داشت: از ظرفیت بزرگ چنین برنامه هایی برای پرورش معنوی نوجوانان و جوانان می توان استفاده برد.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی با تقدیر از تلاش های کلیه دست اندرکاران برگزاری اعتکاف در سال گذشته افزود: با استفاده از تجربیات سال قبل نسبت به برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم معنوی اعتکاف استفاده شود.

وی با تأکید بر ایجاد فضای معنوی در برنامه اعتکاف ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات نباید این برنامه ها رنگ و بوی سیاسی بگیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی دیّر گفت: اعتکاف کلاس انسان سازی و پرورش روحیه معنوی در بین افراد است.

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی افزود: امسال در کنار توجه به مناسبت های پیش رو مراسم اعتکاف بر محوریت برنامه های قرآنی و استفاده از نخبگان قرآنی شهر خواهد بود.

مسوول فرهنگی اجتماعی سپاه دیّر و مسوول برگزاری اعتکاف برادران در دیّر نیز گفت:بسیج و سپاه همواره در چنین برنامه هایی حضور فعالی داشته و ادای دین کرده است.

سیدعلی حسینی نیا با تشریح برنامه های اجرایی در ایام اعتکاف بیان کرد:با استفاده از ظرفیت بسیجیان برنامه های قرآنی و فرهنگی متعددی در این ایام برگزار می شود.

وی گفت:مهلت ثبت نام معتکفین از 14 لغایت 21 فروردین ماه در بسیج حوزه قدس(برادران) و بسیج حوزه فاطمه الزهرا(س)(خواهران) انجام می گیرد.

حسینی نیا افزود: مراسم اعتکاف برادران در مسجد جامع و خواهران در مسجدالنبی دیّر برگزار می شود.

انتهای خبر./
ارسال نظرات