امام جمعه ایلام گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال نا امید کردن مردم از نظام هستند.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۵۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله محمدنقی لطفی در دیدار با فرماندهان و مسؤولان نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: محور اساسی برای ایجاد امنیت اقتصادی، نیروی انتظامی است.

وی امنیت اقتصادی را یکی از مولفه‌های تحقق شعار امسال عنوان کرد و گفت: حضور پلیس در ایام نوروز کاملا ملموس و پررنگ بود و نیروی انتظامی به خوبی توانست امنیت ترافیکی و اجتماعی را در استان برقرار کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به امنیت مثال زدنی کشور در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی از امنیت پایداری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمنان که علیه نظام انقلاب اسلامی صورت می‌‌گیرد وجود امنیت کشور، برای دشمنان بهت‌انگیز است.

لطفی وی امنیت اقتصادی را یکی از مولفه‌های تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: محور اساسی برای ایجاد امنیت اقتصادی نیروی انتظامی است.

ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها، شعار راهبردی سال در کشور عملیاتی شود.

وی در پایان به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال نا امید کردن مردم از نظام هستند ولی به فضل خداوند در سال جدید انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد و یکی دیگر از مولفه‌های مردم سالاری در کشور تحقق خواهد یافت.

ارسال نظرات