مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان:

ادعای مهندسی انتخابات بزرگترین تهمت به نهادهای دلسوز انقلاب است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان گفت: برخی جریانات کشور مانند جریان منتسب به اصلاحات شروع به ایجاد شبهاتی مبنی بر اینکه سازمان ها و نهادهای انقلابی به دنبال مهندسی انتخابات هستند، کرده اند.
کد خبر: ۸۸۴۲۴۶۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محسن سنجری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات  سال ۹۶۶ واهمیت این موضوع در کلام معظم له گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بسیار مهم است به گونه ای که مقام معظم رهبری این موضوع را در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی در کنار عنوان سال مطرح فرمودند.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد تزلزل در حضور مردم برای شرکت در انتخابات است؛ به تجربه برای دشمنان ثابت شده است که حضور پررنگ مردم در انتخابات نشانه علاقه آنها به نظام و کشور است.
وی افزود: تحریم و تشر از سوی یاوه گویان شرق و غرب برای مردم ایران تبدیل به لطیفه شده و این مسئله در ۳۸ سال گذشته نخ نما شده است که همواره هنگام برگزاری انتخابات، در بلندگوی تبلیغاتی خود اعلام می کند تا از حضور مردم جلوگیری کند.
حجت الاسلام والمسلمین سنجری با اشاره اینکه سلامت انتخابات موضوع مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد، اظهار داشت: برخی جریانات کشور مانند جریان انحراف ومنتسب به اصلاحات درصدد این هستند که به رای مردم خدشه وارد کنند و شروع به ایجاد شبهاتی مبنی بر اینکه سازمان ها و نهادهای انقلابی به دنبال مهندسی انتخابات هستند، کرده اند.
وی با بیان اینکه مهندسی انتخابات بزرگترین تهمت به نهادهای دلسوز انقلاب است، عنوان کرد: شورای نگهبان و وزارت کشور سیستم های نظارتی دارند که صلاحیت ها را بررسی و به عتراضات رسیدگی می کنند لذا سلامت انتخابات از ابتدای انقلاب تا کنون همواره در دستور کار قرار داشته است.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان یادآور شد: جریانات معاند معمولا یک سال قبل از انتخابات اصطلاحات عجیبی به کار می برند همانطور که کلید واژه تقلب در انتخابات سال ۸۸ مطرح شد و در انتخابات ۹۲ انتخابات فرمایشی را به کار بردند.
حجت الاسلام سنجری ادامه داد: در بحبوحه انتخابات ۹۶ نیز از گوشه و کنار کلید واژه مهندسی انتخابات به گوش می رسد که در راستای پروژه های دشمن است که از سال ۷۶ آغاز کرده و به دنبال این است به مردم القا کند انتخابات در ایران جنبه فرمایشی دارد.
وی بیان کرد: همانطور که پیش بینی می شد جریان انحراف در پی ایجاد اتصال در افکار و دیدگاه های خود با تفکرات فتنه گران سال ۸۸ است و در کنار آن دشمن نیز به آنها جهت می دهد، که این خطر بزرگی است و باید به خوبی برای مردم تبیین و روشنگری شود.
این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: از آنجا که بحث مطامع دنیوی و مادیات مطرح می شود، برخی افراد حاضرند با جریان معاند و ضدنظام پیوست داشته باشند تا به اهداف پوچ خود برسند که قطعا پیروز نخواهد شد اما این امر ترکش هایی به سمت نظام و انقلاب خواهد داشت کمااینکه در سال ۸۸ و سال های قبل از آن این اتفاق رخ داد.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان خاطرنشان کرد: شاید در انتخابات سال ۹۶ بروز این موضوع بیشتر باشد که باید دقت بیشتری داشته باشیم هرچند که رهبر معظم انقلاب فرمودند من در انتخابات دخالت نمی کنم اما اگر کسی بخواهد به رای سالم و حضور مردم ضربه وارد کند، برخورد می کنم.


ناب نیوز
ارسال نظرات