فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام:

مقتدرانه از مرزهای کیان اسلامی دفاع می کنیم

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، تأکید کرد: پاسداری از کیان اسلامی وتمامیت ارضی کشور را افتخار خود می دانیم .
کد خبر: ۸۸۴۰۸۰۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی در بازدید از مقرهای مرزبانی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در شهرستان آبادان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حلول سال 96، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال و همچنین اجتماع بزرگ زایران ومجاوران حضرت امام رضا علیه السلام، گفت: تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال" نیازمند تلاش جهادی و روحیه انقلابی است.

سرهنگ مولوی در جمع مرزبانان گردان حضرت امیر علیه السلام اظهار کرد: باید در راستای نهادینه کردن الگوی مصرف صحیح، سبک زندگی اسلامی و افزایش تولید ملی همه با هم تلاش کنیم و آحاد مردم را به استفاده از کالا و خدمات داخلی تشویق و ترغیب نماییم.

وی، به هجمه های جهان استکبار علیه ملت و کشور ما اشاره کرد و اسلام هراسی و ایران هراسی را از توطئه های آنها برشمرد .

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام بااشاره به پیشرفت های قابل توجه در تجهیزات و امکانات دفاعی، جمهوری اسلامی ایران را جزیره ثبات امنیت در منطقه دانست و تأکیدکرد: با توجه به ناامنی و بحران های موجود در کشورهای همسایه، به لطف الهی و اقتدار نیروهای مسلح و حضور همیشگی ملت بزرگ ایران اسلامی در صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش ها، از امنیت بالایی برخوردار هستیم.

سرهنگ مولایی، با اشاره به اینکه تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در دومین سال مأموریت خود در خوزستان ، مطلوب تر از همیشه رسالت حفاظت و صیانت از مرزهای جنوب غرب کشور را بر عهده دارد، تأکید کرد: با تمام توان در دفاع از حریم ولایت و مرزهای میهن اسلامی آماده هستیم.

وی، از آمادگی کامل رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: پاسداری از کیان اسلامی وتمامیت ارضی کشور را افتخار خود می دانیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار