استاندار گیلان:

روحانی به گیلان سفر می کند

استاندار گیلان از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به گیلان خبر داد و گفت: زیبایی پروژه‌هایی افتتاحی در سفر رئیس جمهور به گیلان اجرایی شدن آن توسط بخش خصوصی است.
کد خبر: ۸۸۴۰۷۷۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به گیلان خبر داد و اظهار کرد: در سفر دکتر روحانی به گیلان چند پروژه بزرگ بندری، درمانی و صنعتی به بهره برداری می‌رسد که زیبایی این پروژه‌ها این است که توسط بخش خصوصی و با حمایت دولت اجرایی شده است.

وی با اشاره به توفیقات دولت یازدهم در بخش‌های مختلف، افزود: با تلاش‌های خوب صورت گرفته شاهد رشد شاخص‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف گیلان هستیم.

استاندار گیلان به مزین شدن امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همه باید با تمام توان در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم.

نجفی همچنین با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا، افزود: مبارزه با قاچاق کالا از جمله مولفه‌های مهم در شکوفایی اقتصاد کشور است و امیدواریم با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید شاهد ریشه کن شدن کامل قاچاق کالا در کشور باشیم.

وی به اهتمام دولت یازدهم در مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های خوب صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، میزان قاچاق کالا از 25 میلیارد دلار به کمتر از 15 میلیارد دلار کاهش یافت.

 

ارسال نظرات