مسئول اردویی سپاه ناحیه مقاومت خمین خبر داد

اعزام 200 زائر از خمین به کربلای ایران

مسئول اردویی سپاه ناحیه مقاومت خمین گفت: 200 زائر از این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۷۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

سرگرد پاسدار سید علیرضا کاظمی مسئول اردویی سپاه ناحیه مقاومت خمین صبح امروز در حاشیه مراسم بدرقه جمعی از برادران بسیجی از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب گفت: 200 نفر از بسیجیان شهرستان خمین در قالب 4 کاروان با 4 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند تا با لطف خدا ضمن زیارت یادمان‌های دوران هشت سال دفاع مقدس از فضای معنوی این اردوها بهره کافی را داشته باشند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عمده هدف برگزاری این اردوها است.

سرگرد پاسدار کاظمی با اشاره به فضای معنوی اردوهای راهیان نور گفت: دوران دفاع مقدس تابلویی چند وجهی است که شجاعت، ایثار و فداکاری، مناجات و تقرب به خداوند، ولایتمداری و پاک بودن رهبری الهی را نشان می دهد.

مسئول اردویی سپاه ناحیه مقاومت خمین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از دوران دفاع مقدس به عنوان گنجی تمام نشدنی که بایستی استخراج گردد یاد کرده‌اند و یکی از جلوه‌های دوران دفاع مقدس، استخراج پیام هشت سال دفاع مقدس حضور زائران در قالب اردوهای راهیان نور و انتقال این پیام از سوی انان به جامعه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این اردوی چهار روزه روایان و خادمان شهدا کاروان‌ها را همراهی می کنند و زائران ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، فتح المبین، فکه، دهلاویه، هویزه و شوش با حضور در برنامه‌های فرهنگی با سیره رفتاری و اخلاقی شهدا و حماسه سازی های آنها آشنا می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات