مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

3 هزار و 198 مددجو در استان زنجان فاقد مسکن هستند

3 هزار و 198 مددجو در استان زنجان فاقد مسکن هستند که باید با یک برنامه ریزی سه تا پنج ساله و با مشارکت خیران این مددجویان را صاحب مسکن کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۰۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ارتقای عملکرد شهرستان در سایه انسجام، وحدت،هماهنگی و صداقت همکاران در سطح استان و شهرستان محقق خواهد شد، اظهار کرد: اگر نیت های درست در رفتارهم جاری شود، به قطع یقین خدمات به شکل صحیح ارائه می‌شود.

هدایت سفری با اشاره به اینکه کارکردن برای ایتام و نیازمندان ارزشمند است، افزود: وایجاد شغل و ارائه خدمات در این بخش به ویژه در حوزه توانمندسازی و ایجاد شغل عمل صالح محسوب می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه گزارشی از وضعیت مشارکت‌های مردمی در استان ارائه کرد و گفت: در نتیجه تلاش، هم افزایی و همدلی همکاران با رشد قابل توجه درآمدها در بخش های مختلف به ویژه در حوزه زکات مواجه هستیم.

صفری با اشاره به افزایش 46 درصدی زکات جمع‌آوری شده در استان افزود: امسال بیش از83 میلیارد ریال زکات در استان زنجان جمع‌آوری شده است که در این بخش زنجان استان زنجان پنجم است.

وی همچنین از افزایش سرانه دریافتی هر یتیم از 140هزارتومان به 183هزارتومان خبر داد و گفت: همچنین در بخش صدقات نیز زنجان جزو استانهای برتر است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه باهمت و تلاش همکاران و پیگیری‌های انجام شده جهیزیه پشت نوبت در استان نداریم، گفت: ولی دربخش های دیگر نیازمند برنامه ریزی و تدبیر و همت و کار تیمی هستیم.

صفری با اشاره به اینکه هم اکنون 3 هزار و 198 مددجو در استان زنجان فاقد مسکن هستند، گفت: باید با یک برنامه ریزی سه تا پنج ساله و با مشارکت خیران این مددجویان را صاحب مسکن کنیم.

وی با اشاره به همراهی مطلوب مسئولان با کمیته امداد در ارائه خدمات به مددجویان گفت: اگر مشکلات بدرستی عرضه شود نتیجه بخش خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار