کشف و ضبط نزدیک به ۲۳ هزار مواد محترقه در استان

فرمانده نیروی انتظامی استان از برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۳۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامرضا غلام‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اظهار کرد: نیروی انتظامی با شادی و نشاط در چهارشنبه آخر سال مخالفت ندارد اما در برهه زمان این آیین از مسیر خود خارج شده است.
 
این مسئول افزود: برنامه چهارشنبه سال باید در محلات و کوچه برگزار شود و با افرادی که موجب رعب و وحشت بین مردم ایجاد کنند برخورد خواهد شد.
 
وی همچنین در ادامه از کشف و ضبط مواد محترقه در استان خبر داد و گفت: ۲۲ هزار و ۹۰۰ عدد مواد محترقه و آتش‌زت خطر آفرین در نقاط مختلف استان کشف و ضبط شده است.
 
غلام‌زاده به طرح نوروزی اشاره داشت و عنوان کرد: این طرح از ۲۶ اسفند ماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه سال ۹۶ ادامه خواهد داشت.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در محل‌هایی که بیشترین مسافر را در استان خواهد داشت برنامه‌ریزی لازم جهت مدیریت ترافیک با حضور مامورین به صورت تمام وقت انجام خواهد شد.
 
وی در ادامه به مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی اشاره داشت و عنوان کرد: در سال جاری ۱۲ درصد تماس با ۱۹۷ بیشتر شده است که این همکاری مردم با نیروی انتظامی را نشان می‌دهد.
 
این مسئول تصریح کرد: در سال ۹۵ صدور گواهینامه با رشد ۴۴ درصدی روبه رو  بوده است.
 
 
ارسال نظرات